UA / RU
Підтримати ZN.ua

КМДА погодила план будівництва дороги до аеропорту, який не працює. Вартість – 1,56 млрд грн

Історія з будівництвом дороги почалася 14 років тому.

Аеропорт «Київ» (Жуляни)

Аеропорт «Київ» (Жуляни)

Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» оголосило тендери на проєктування та будівництво першої черги дороги до аеропорту «Київ» (Жуляни) на загальну суму 1,56 млрд грн, пишуть «Наші гроші». Щоправда, зараз аеропорт «Київ», як й інші цивільні летовища, не працює.

Зокрема, в планах збудувати під’їзну автодорогу від проспекту Валерія Лобановського (поблизу примикання вулиці Володимира Брожка) до аеропорту. Проєкт, перезатверджений Київською міською держадміністрацією ще минулої осені, передбачає будівництво 4,3 км дороги. 

Перша черга дороги, яку й хочуть почати будувати, складає 2,8 км дороги з двома смугами в одному напрямку, а також із:

Вказано, що на проєктні роботи щодо першої черги планують витратити 7,38 млн гривень. А на будівельні роботи – 1,56 млрд грн. При чому будівництво планують замовити з терміном виконання до середини 2026 року.

Читайте також: Компанії із російськими бенефіціарами продовжують працювати в Україні і навіть виграють держтендери – Опердатабот

Друга черга будівництва передбачає 1,5 км дороги з однією смугою в одному напрямку, тротуарами та очисної споруди. Минулого року проєктні роботи по другій черзі замовили у ТОВ «ВКФ «Стандарт-Авто» за 1,22 млн грн. Будівельні роботи ж закупили у ТОВ «КП«Шляхбуд Інвест» за 135,94 млн грн.

При цьому у випадку з першою чергою, одна анонімна фірма просить, аби в рамках тендера відкоригували технічне завдання та прописали типи асфальтобетону і товщину покриття. Крім того, фірма просить надати відомість матеріалів, які використовуються, та креслення. Ще одна компанія просить розмістити кошторисну документацію в програмному комплексі. Замовник поки не встиг їм відповісти.

Вказано, що історія цього проєкту тягнеться з 2010 року, коли почалася підготовка до «Євро-2012». Найперший договір на будівництво тоді уклали з ПрАТ «Укратоменергобуд» на 174,35 млн грн. Це зробили за результатами закупівлі «у одного учасника», погодженої Нацагенством з питань Євро-2012. Тоді дорогу довжиною 3,5 км мали збудувати до березня 2012 року. Вже 2017 року «Укратоменергобуд» за переговорною процедурою отримав ще один підряд на додаткові будівельні роботи вартістю 200,55 млн грн. Але зрештою з них виплатили 137,69 млн грн.

Раніше повідомлялося, протягом останнього року 500 приватних компаній отримали від держави майже 150,5 мільярдів гривень. Виявилося, що 94 з проаналізованих 500 фірм мають зв'язки з 62 фінансово-промисловими групами. Ще 42 компанії зі списку пов'язані з політиками та іншими публічними діячами.