UA / RU
Підтримати ZN.ua

Керівництво польотів, яке приймало рішення по АН-26 в день катастрофи, відсторонили на час слідства

Створено урядову комісію, де працює ГБР і військова прокуратура.

Трьох людей, які керували польотами в день падіння Ан-26 в Чугуєві, відсторонили від роботи на час слідчих дій, повідомив представник Командування Повітряних сил Юрій Ігнат, передає Суспільне.

За його словами, створено урядову комісію, де працює ГБР, військова прокуратура, військова служба правопорядку. Зараз вони проводять слідчі дії.

Гнат розповів, що від роботи на час відсторонили трьох фахівців, які безпосередньо приймали рішення, займалися плануванням і здійснювали керівництво польотами в день аварії АН-26.

"Це група керівництва польотів, командно-диспетчерський пункт, який запускає і випускає літаки і знаходиться на зв'язку постійно. Пілот доповідає про стан літака, про політ, обстановку в повітрі. І саме в ці трагічні хвилини були переговори з групою керівництва польотів про те, що відмовив датчик тиску крутного моменту двигуна, ці речі є в заявах слідчої комісії ", - сказалл він.

Відзначимо, що за наказом міністра оборони Андрія Тарана заборонено використання літаків Ан-26 до завершення розслідування авіакатастрофи.

Читайте також: Авіатроща АН-26: почався процес розшифрування "чорних скриньок" літака

25 вересня поблизу міста Чугуїв Харківської області розбився військово-транспортний літак Ан-26. На ньому здійснювали навчальний політ курсанти Харківського університету Повітряних сил ім. Івана Кожедуба. На момент катастрофи на борту знаходилися 27 чоловік. Серед них було сім членів екіпажу і 20 курсантів. Вижити вдалося лише одному курсанту. До лікарні живими доставили двох осіб, проте одного з потерпілих, який знаходився в критичному стані, врятувати не вдалося.

На сьогоднішній день в лікарні залишається курсант В'ячеслав Злочевський, медики оцінюють його стан як середньої тяжкості і відзначають, що хлопець почувається краще і спілкується з рідними.

Слідство розглядає чотири версії авіакатастрофи : катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами; неналежне технічне обслуговування літака і підготовки його до польоту.

Заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко в понеділок заявив про те, що переговори пілотів літака Ан-26, який зазнав катастрофи під Чугуєвом, необхідно опублікувати, щоб уникнути спекуляцій на цю тему.

За його словами, зараз "вкидається інформація, що все одно визнають винними пілотів, не керівництво, що літак погано обслуговувався, а це намагаються приховати".

Геращенко зазначив, що в чорних ящиках є записи переговорів пілотів з диспетчерами, того, що говорили пілоти в кабіні в останні секунди перед трагедією і також запис технічних параметрів роботи двигунів планера літака.