UA / RU
Підтримати ZN.ua

Греція, Італія і Туреччина надали Росії шість поромів для постачання Криму

Пороми, що належать країнам НАТО, навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч. Один з поромів використовувався для перевезення в Крим російської військової техніки.

Українській владі потрібно і можна швидко і повністю зупинити заходи у кримські порти іноземних торгових суден. Про це у своїй статті для ZN.UA пише Андрій Клименко, заслужений економіст АР Крим, експерт "Майдану закордонних справ".

"Згідно моніторингу нашого проекту "Чорний список", особливо грішать цим судновласники з Туреччини та Греції. А магніт, що притягує, незважаючи на окупацію Криму, їх танкери - термінал скрапленого газу в Керченському морському рибному порту і вже потрапила в санкційний список Феодосійська нафтобаза", - зазначив Клименко.

Як підкреслив економіст, ці ж дві країни - Греція і Туреччина, а також Італія - члени НАТО, дві - члени ЄС і одна, асоційована з ЄС, відзначилися допомоги окупантам, надавши їм шість великих поромів для перевезення автомобілів.

"Три турецьких порома, перепродані з явними ознаками фіктивності і змінили після наших публікацій назви і прапори, ходять з Зонгулдака в Севастополь, а також на самому вузькому транспортному напрямку - з Новоросійська в Феодосію. Принаймні, по одному з них є інформація про перевезення у Крим російської військової техніки. Обидва грецьких і італійський пороми навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч", - пише він.

За словами економіста, змусити їх піти, та ще й покарати - справа для українських дипломатів та юристів нескладне. Ну а якщо у держчиновників не вистачає часу, то його знайдуть громадські активісти та ЗМІ.

"Перевірено на практиці: після публікацій і заяви про скоєння злочину від одного з активістів одеського Евромайдана в транспортну прокуратуру Іллічівська турецький танкер, согрішив заходом в Феодосію, не ризикнув заходити в порт, побоюючись арешту", - навів приклад Клименко.

"Що стосується морських суден російських судновласників, то їх, природно, чимало серед порушників режиму окупованій території. Якщо Міністерство інфраструктури разом з Міністерством юстиції України добре попрацюють, то незабаром ці судновласники відчують, що загроза арешту "за подільника" нависне над будь-яким їхнім судном, заходящим в порти будь-який з 100 країн світу, які підтримали резолюцію Генасамблеї ООН щодо територіальної цілісності України. А у зв'язку з цим можна отримати і відмова компанії-страховика. Прецеденти вже є", - зазначив він.

Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" у статті Андрія Клименка "Стратегія повернення Криму: результат невідворотний". !zn

Читайте також:

Євросуд почав розгляд позову України до Росії щодо анексії Криму

Росія пустить потяг до Криму через Керченську переправу

Аннексированный Крим став найдорожчим для Росії регіоном