Державтоінспекція заявила про необхідність оптимізувати маршрути громадського транспорту в Києві, запровадити інтелектуальні системи управління і змінити схеми руху автомобілів на дорогах, а також заборонити в'їзд у центр міста для певних категорій авто.
Як повідомляє прес-служба ДАІ, до таких висновків відомство прийшло, проаналізувавши дорожньо-транспортну ситуацію, що склалася у Києві.
"На сьогодні вона характеризується низькою пропускною здатністю, постійним виникненням заторів, великою кількістю дорожньо-транспортних пригод. Цьому сприяє і щорічне зростання кількості транспортних засобів, зареєстрованих у столиці, яка в даний час складає більше 1 млн одиниць. Ситуацію ускладнює відсутність повноцінної об'їзної дороги, внаслідок чого весь транзитний транспорт прямує через місто", - йдеться у повідомленні ДАІ.
У Державтоінспекції відзначають, що така ситуація обумовлена низкою об'єктивних і суб'єктивних факторів. Зокрема, через відсутність кільцевих магістралей і необхідної кількості мостів через Дніпро відбувається постійне скупчення автомобілів, у тому числі транзитних, у центральній частині міста.
Також додають проблем низька пропускна здатність, нераціональні схеми організації дорожнього руху і застосування застарілих методик до регулювання транспортних потоків.
Відсутність достатньої кількості місць для тимчасового зберігання та постійного зберігання транспортних засобів, і як наслідок припаркований прямо на проїжджій частині транспорт, є одним з основних факторів виникнення заторових ситуацій. Використання на вулично-дорожній мережі міста пасажирських автобусів малої місткості (маршруток - ред.), непродумана система розміщення зупинок і кінцевих пунктів також додають проблем, зазначають у ДАІ.
На думку ДАІ, для покращення дорожньо-транспортної ситуації у Києві потрібен "комплекс заходів", серед яких у першу чергу:
- оптимізація мережі маршрутів громадського транспорту з одночасною заміною рухомого складу на автобуси і тролейбуси великої місткості;
- перегляд маршрутів руху автобусів міжміського та приміського сполучення з забороною їх пересування центральною частиною міста і прив'язкою кінцевих зупинок до найближчих автостанцій або кінцевих станцій метрополітену;
Заборона заїзду у центральну частину міста окремих категорій автотранспорту;
- впровадження інтелектуальних систем управління дорожнім рухом, систем відеоспостереження і фотофіксації порушень ПДР;
- введення на паралельних вулицях одностороннього руху у протилежних напрямках;
- створення нових зон паркування транспортних засобів у центральній частині міста винятково поза краєм проїзної частини, будівництво "перехоплюючих" паркінгів біля кінцевих станцій метрополітену;
- впровадження нових логістичних схем з метою нормалізації руху вантажних автомобілів, будівництво транспортних терміналів на в'їздах до столиці;
- будівництво у лівобережній частині міської Великої кільцевої дороги в обхід мікрорайонів Оболонь, Троєщина, забудови Дніпровського та Дарницького районів міста, району Осокорки з виходом на вулицю Академіка Заболотного, з будівництвом Південного і Північного транспортних переходів через річку Дніпро;
- будівництво Великої кільцевої дороги Києва у межах 10-30 км зони від існуючих кордонів столиці, як об'їзної дороги міста Києва.
"Безумовно, реалізація цих проектів вимагає значних коштів і консолідації сил багатьох відомств. І все це неможливо зробити за один день. Однак без реалізації зазначених заходів на сьогодні складно забезпечити якісний рівень життєдіяльності сучасного міста і ефективне реагування при виникненні надзвичайних ситуацій", - йдеться в повідомленні. !zn
Читайте також:
Кабмін посилить правила пасажирських перевезень
Слідом за Лісовим масивом київська влада скоротить маршрутки на Святошино
У Києві реконструюють проспект Перемоги, збільшивши пропускну здатність на 40%
Азаров придумав спосіб поліпшити дороги - не пускати на них вантажівки