Відповідно до результатів першого в Україні моніторингового дослідження якості початкової освіти "Ті учні, які не роблять домашні завдання з математики або витрачають більше години на те, щоб виконати домашнє завдання, мають нижчі середні бали сформованості математичної компетентності, ніж ті випускники початкової школи, які витрачають менше 30 хвилин або менше години на виконання домашнього завдання…"
Учні, із якими батьки робили домашнє завдання щодня, показали нижчі результати ніж ті, які виконували завдання самостійно. "Це може бути зумовлено тим, що саме зі слабкими учнями батьки часто вимушені робити домашні завдання, оскільки діти не можуть самостійно їх виконувати, ─ йдеться у звіті дослідження. ─ Це припущення підтверджується і тим, що ті діти, які часто просили допомогти батьків розібратися з новою темою з математики, також мають нижчі бали".
Детальний аналіз дослідження буде оприлюднений у свіжому номері тижневика "Дзеркало тижня. Україна".
Про те, навіщо нам математика у повсякденному житті, читайте у статті Вікторії Круглової "Математика: наука на мільйони?"