UA / RU
Підтримати ZN.ua

Чим більше гуртків і секцій відвідують діти, тим кращі у них результати навчання — дослідження

УЦОЯО опубліковав результати першого в Україні моніторингового дослідження якості початкової освіти з математики.

Чим більша соціальна активність батьків щодо своєї дитини, тим вищі у неї результати у навчання. Такі висновки можна зробити за результатами першого в Україні моніторингового дослідження якості початкової освіти.

У звіті дослідження зазначено: "Учні, які відвідували дошкільні заклади, готувалися до вступу до початкової школи, відвідують гуртки та їх активно підтримують батьки, які цікавляться їх навчанням і іноді допомагають, мають вищі середні бали у порівняння із іншими учнями".

"Спостерігається певна залежність середнього бала учнів із математики від того, чи цікавляться батьки навчанням своїх дітей, розмовляють із ними про навчання, допомагають у виконанні домашнього завдання".

Ті випускники початкової школи, чиї батьки практично ніколи не питали їх про навчання й не цікавилися їхнім шкільним життям, мають нижчі середні бали з математики, ніж ті учні, чиї батьки розмовляли з ними про навчання.

"До складу вибірки було включено учнів із різних типів населених пунктів і закладів загальної середньої освіти, - йдеться у звіті дослідження. ─ Крім того, під час формування вибіркової сукупності учнів було враховано фактор наповнюваності ЗЗСО (заклад загальной середньої освіти - ред.".

Моніторингове дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» проводився Українським центром оцінювання якості освіти навесні 2018-го року. Це дослідження дозволило з'ясувати, чого навчилися у початковій школі діти, які не навчалися у НУШ і вивчали математику за старим Державним стандартом початкової освіти. Поки що оприлюднені дані дослідження стосовно математики. Пізніше будуть оприлюднені результати з читання. . Подібні дослідження проводяться в Україні вперше, але тепер вони стануть регулярними , згідно з новим «Законом про освіту». За програмою дослідження, воно буде проводитися раз на два роки до 2024 року.

Також цим дослідженням встановлено, що чим довше сидять діти над "домашкою", тим гірші результати з математики.

Про те, навіщо нам математика у повсякденному житті, читайте у статті Вікторії Круглової "Математика: наука на мільйони?"