UA / RU
Підтримати ZN.ua

Збій у роботі «Київстар»: користувачі не можуть скористатися національним роумінгом

Проблема зі зв’язком вплинула і на інші сервіси.

За відсутності мобільного зв'язку можна скористатися месенджерами

За відсутності мобільного зв'язку можна скористатися месенджерами

Абоненти «Київстару» не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг внаслідок збою, який ще триває. Проблема зі зв’язком вплинула і на інші сервіси, такі як внутрішній роумінг. Про це повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації України в коментарі hromadske.

«Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою», — йдеться у повідомленні.

Читайте також: Українцям в країнах ЄС продовжили безкоштовний роумінг на 12 місяців

У міністерстві додали, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії, найближчим часом надання послуг відновлять.

«Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком», — додали у Мінцифри.

Що робити, якщо не працює мобільний зв’язок

Якщо доступу до мобільного зв’язку немає, але є доступ до інтернету, наприклад, за допомогою Wi-Fi, можна скористатися месенджерами, за допомогою яких можна спілкуватися в режимі переписок, аудіо- чи відеозв’язку.

Крім того, стабільною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарний.

Якщо ж будь-який зв’язок відсутній, спеціалісти ДСНС радять переміститися до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.

Нагадаємо, збій в роботі «Київстар» стався вранці 12 грудня. Багато користувачів мережі не можуть скористатися ні інтернетом, ні мобільним зв’язком оператора.