UA / RU
Підтримати ZN.ua

Збій у роботі «Київстар»: користувачі не можуть скористатися національним роумінгом

Проблема зі зв’язком вплинула і на інші сервіси.

Абоненти «Київстару» не можуть підключитися до послуг інших операторів через національний роумінг внаслідок збою, який ще триває. Проблема зі зв’язком вплинула і на інші сервіси, такі як внутрішній роумінг. Про це повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації України в коментарі hromadske.

«Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою», — йдеться у повідомленні.

Читайте також: Українцям в країнах ЄС продовжили безкоштовний роумінг на 12 місяців

У міністерстві додали, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії, найближчим часом надання послуг відновлять.

«Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком», — додали у Мінцифри.

Що робити, якщо не працює мобільний зв’язок

Якщо доступу до мобільного зв’язку немає, але є доступ до інтернету, наприклад, за допомогою Wi-Fi, можна скористатися месенджерами, за допомогою яких можна спілкуватися в режимі переписок, аудіо- чи відеозв’язку.

Крім того, стабільною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарний.

Якщо ж будь-який зв’язок відсутній, спеціалісти ДСНС радять переміститися до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.

Нагадаємо, збій в роботі «Київстар» стався вранці 12 грудня. Багато користувачів мережі не можуть скористатися ні інтернетом, ні мобільним зв’язком оператора.