UA / RU
Підтримати ZN.ua

Занадто багато багів: співробітники Meta не хочуть користуватися власним додатком для метавсесвіту – ЗМІ

Помилки хочуть виправити до кінця року.

Новий додаток віртуальної реальності Horizon Worlds компанії Meta, який є її флагманською програмою для метавсесвіту, страждає від великої кількості багів. Їх так багато, що програмою не хочуть користуватися навіть співробітники компанії, повідомляє The Verge з посиланням на внутрішні листи Meta.

В одному з таких листів віцепрезидент з розвитку метавсесвіту Вішал Шах розповів, що команда залишиться в «якісній ізоляції» до кінця року, щоб «переконатися, що ми виправимо наші прогалини в якості та проблеми з продуктивністю, перш ніж відкрити Horizon для більшого числа користувачів».

Читайте також: Ми будемо жити у метавсесвіті. Чи розуміємо ми, що це?

Horizon Worlds дозволяє людям будувати та взаємодіяти у віртуальних світах як безногі аватари. Це ключовий напрямок після того, як Марк Цукерберг перейменував Facebook у Meta. Компанія витрачає мільярди доларів на рік на створення метавсесвіту.

Програма була випущена для гарнітури Meta's Quest у грудні минулого року. Передбачалося, що незабаром воно стане доступною веб-версією, але повідомлення Шаха свідчить про те, що цього не відбудеться найближчим часом.

У листі йдеться про те, що за відгуками співробітників компанії та користувачів, велика кількість багів та проблем зі стабільністю «не дає повною мірою насолодитися магією Horizon».

За словами Шаха, ключова проблема полягає в тому, що люди, які створюють додаток в Meta, не використовують його достатньо часу. «Багато нас не проводять так багато часу у Horizon, наші контрольні панелі доволі ясно показують це. Чому це так? Чому ми не любимо створений нами продукт настільки, щоб використовувати його постійно? Проста істина полягає в тому, що якщо він нам не подобається, як ми можемо очікувати, що він сподобається нашим користувачам», — написав він співробітникам 15 вересня.

Наступні листи свідчили, що ситуація не покращується. Шах додав, що розробники повинні тісніше співпрацювати один з одним і «бути готовими змінюватися».

Раніше Meta розробила прототип рукавички, яка дозволить користувачам помацати об'єкти віртуальної реальності. Розробка пристрою велася протягом семи років, але про неї не повідомляли.