Мессенджер Telegram готується до введення в 2021 році рекламних інструментів і монетизації. Особливості майбутніх інструментів стали відомі з розділу «Переклади» на офіційному сайті месенджера, де спільнота лінгвістів переводить на різні мови світу новини про Telegram, які готуються до випуску.
Особливості майбутньої реклами в Telegram:
- реклама не буде використовувати особисті дані користувачів для таргетування: всі користувачі, які переглядають канал з рекламним постом, будуть бачити одне повідомлення;
- реклама публікуватиметься в каналах, які відповідають їй за тематикою (наприклад, реклама книгарні буде з'являтися в каналах, пов'язаних з освітою, літературою і книговиданням);
- месенджер не буде відслідковувати, чи перейшли ви за посиланням (відповідно, реклама килимів не переслідуватиме вас три місяці в інтернеті після випадкового кліка на таку рекламу);
- у рекламних повідомленнях не будуть використовуватися посилання на зовнішні сайти, щоб ті також не змогли відслідковувати дії користувача Telegram;
- до повноцінного запуску дохід від реклами буде покривати витрати на розробку рекламних інструментів, після цього автори каналів зможуть також отримувати гроші за розміщення.
«Реклама в інтернеті повинна перестати бути синонімом порушення конфіденційності користувачів. Давайте разом змінимо те, як функціонують технологічні компанії», - готуються заявити в компанії.
Станом на 31 серпня Telegram став 15-м додатком у світі, які скачали понад 1 мільярд разів.