UA / RU
Підтримати ZN.ua

Instagram поступово відмовиться від IGTV: формат не вдався

Формат IGTV протримався три роки

Менеджмент соцмережі Instagram визнав, що формат довгих відео IGTV виявився невдалим, передає The Verge.

Наразі компанія переводить IGTV у нову структуру - Instagram TV. Завдяки цьому відеосюжети тривалістю до 60 хвилин можна буде публікувати просто в головній стрічці Instagram, а не через окремий додаток IGTV.

Водночас можливість переглядати відео через IGTV залишать для тих, кому він подобається.

IGTV запустили у червні 2018 року з надією на те, що він стане мобільним еквівалентом YouTube. Але довший формат не прижився. Крім того, одразу через два місяці у США з'явився TikTok, який затьмарив новий відеоформат Instagram.

Згодом Instagram сконцентрувався на конкуренції з TikTok, і створив у 2020 році ще один відеоформат - Reels, де, подібно до китайської соцмережі, можна записувати короткі відео зі спецефектами та обирати для них музику. Але і у Reels є великий недолік в порівнянні з YouTube та TikTok: сервіс не пропонує творцям контенту надійної системи монетизації.

Читайте також: Соцмережі Facebook і Instagram відновили роботу. Як жартував на цю тему глобальний бізнес

4 жовтня в Instagram, Facebook та WhatsApp стався один із наймасштабніших збоїв у історії: люди не могли скористатися сервісами понад 5 годин. Причиною збою стали технічні проблеми, а не хакерська атака, запевняють у компанії Facebook, якій належать усі три сервіси. Як жартували про збій у Facebook користувачі інших соцмереж, дивіться у нашій добірці.