Компанія Motorola, що належить Google Inc, представила новий смартфон, сподіваючись, що дана користувачам можливість самостійно змінювати його колір і покриття корпуса, допоможе гаджету завоювати особливе місце на переповненому ринку.
Moto X став першою моделлю, створеноюфірмою після того, як у 2012 році її купив за 12,5 мільярда доларів Google, і черговою спробою прорватися на прибутковий ринок, де домінують Apple і Samsung.
Можливість зміни дизайну може привабити людей, які хочуть слідувати моді, кажуть аналітики, однак деякі відзначають, що сам смартфон не став технологічним проривом, якого можна було очікувати від Google.
"Можна було б очікувати дива, а це не диво. Motorola могла зробити це з тим самим успіхом і без Google", - сказав аналітик Recon Analytics Роджер Ентнер, посилаючись на посередні характеристики гаджета.
Moto X почне продаватися у США у кінці серпня або початку вересня за ціною від 200 доларів для покупців з дворічним контрактом від п'яти найбільших мобільних операторів країни.
Користувач зможе обрати для себе сім типів покриття, 18 кольорів задньої кришки і два кольори корпусу спереду.
Google намагається оживити Motorola, яка колись займала другий рядок у списку найбільших виробників мобільних телефонів, а тепер, згідно з даними Strategy Analytics, контролює всього два відсотки світового ринку. !zn
Читайте також:
Google створить універсальний синхронний перекладач
Google запустив голосовий пошук українською мовою для комп'ютерів
Окуляри-комп'ютер Google Glass зламали за допомогою QR-коду
Виробництво смартфонів під загрозою: в світі закінчується матеріал для їхнього виготовлення