На дві компанії, Google і Facebook, припало майже 70% виручки від усієї реклами, що розміщується на мобільних пристроях. Пошукова система взяла собі 56%, а найбільша соцмережа - 13%. Всього за минулий рік в мобільну рекламу було вкладено 8,8 мільярда доларів, випливає зі звіту агентства eMarketer.
Google заробила на розміщенні оголошень 4,61 мільярда - втричі більше, ніж у 2011 році. При цьому експерти вважають, що виручка Google за підсумками 2013 року може зрости у два рази - до 8,85 мільярда.
У Facebook результати скромніші. У 2013 році компанія Марка Цукерберга, яка ще два роки тому взагалі не займалася мобільного рекламою, може заробити на ній 2 мільярди - на 333% більше, ніж виручені в 2012-му 470 мільйонів. Twitter в минулому році залучила від оголошень на смартфонах 140 мільйонів доларів. У 2013-му вона може подвоїти виручку, довівши її до 310 мільйонів.
Google також залишається лідером по рекламі різних форматів на ПК і ноутбуках: їй відходить кожен третій витрачений долар (32,73 мільярда доларів). В eMarketer вважають, що в 2013 році найбільший пошуковик завоює 33% ринку (39 мільярдів). Виручка Facebook від "комп'ютерної" реклами зросте приблизно на 20% - з 4,3 до 6 мільярдів (5%). !zn
Читайте також:
Facebook планує ввести платні акаунти
Телеканали промоніторять на предмет прихованої реклами алкоголю