UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook збільшила річний прибуток у 28 разів

Узятий раніше курс на перекидання зусиль у сектор мобільних гаджетів продовжує доводити свою спроможність. Щоденна аудиторія, що заходить на Facebook зі смартфона або планшета, оцінюється в середньому у 556 млн осіб, що на 49% більше, ніж на рік раніше.

Facebook збільшила прибуток у 28 разів

Компанія Facebook, що володіє однойменною соціальною мережею, відзвітувала за результатами діяльності у IV кварталі 2013 року: виручка у жовтні - грудні склала $ 2,59 млрд, прибуток на акцію - $ 0,31.

Тим самим показники перевершили очікування аналітиків: на Wall Street прогнозували збільшення доходів на 59% до 27 центів за акцію, збільшення виручки - на 47,6% до $ 2,34 млрд. Частка мобільної реклами, за прогнозами аналітиків, має скласти від 55% до 57% від загальної суми доходів.

Чистий прибуток за GAAP у IV кв. зріс у 8 разів з $ 64 млн до $ 523 млн, до $ 0,20 на акцію.

Таким чином, виручка Facebook за підсумками 2013 року склала $ 7,87 млрд порівняно з $ 5,08 млрд рік тому.

Чистий прибуток за US GAAP за підсумками 2013 року дорівнює $ 1,5 млрд, що в 28 разів вище за показник річної давності у $ 53 млн. Операційний прибуток компанії склав $ 2,8 млрд проти $ 538 млн в 2012 році.

Взятий раніше курс на перекидання зусиль у сектор мобільних гаджетів продовжує доводити свою спроможність. У звітному періоді на частку мобільної реклами припало близько 53% загальної рекламної виручки компанії, а за підсумками року соцмережа заробила на мобільній рекламі $ 3,15 млрд - приблизно 40% сукупної виручки.

За даними на кінець грудня, щомісяця мобільними сервісами Facebook користуються близько 945 млн осіб, що на 39% більше, ніж на рік раніше. Щоденна аудиторія, що заходить на Facebook зі смартфона або планшета, оцінюється в середньому у 556 млн осіб, що на 49% перевищує показник минулого року.

На закритті торгів акції Facebook коштували $ 53,53, що на 3% нижче від рівня попереднього дня. Відразу ж після оголошення фінансових результатів акції Facebook на електронних торгах злетіли на 9,9% до $ 58,82.

На IPO компанія вийшла з $ 38 за акцію, потім котирування впали до $ 18, але відтоді як Facebook взяла курс на мобільний ринок, акції подолали позначку в $ 50 за цінний папір. З моменту первинного розміщення скептики були впевнені, що соцмережі не вдасться підкорити користувачів смартфонів і планшетів. Що ж, цифри говорять про зворотне.

Найбільша світова соцмережа вже другий квартал поспіль демонструє сильні показники щодо сегменту мобільної реклами: у минулому кварталі виручка становила $ 2,02 млрд ($ 0,25 за акцію). !zn

Читайте також:

Павло Дуров продав свій пакет акцій "ВКонтакте"

Google продає Motorola китайській Lenovo за $ 2,91 млрд

Angry Birds назвали джерелом даних для АНБ