UA / RU
Підтримати ZN.ua

Facebook запустить нові функції

Facebook останнім часом активно тестує і впроваджує нові функції. Черговими нововведеннями стануть пошук, що дозволяє відстежити в соціальній мережі обговорення тієї чи іншої теми в режимі реального часу і розділ "Професійні навички" в блоці інформації про користувача, який відтворює відповідний розділ в профілях соцмережі LinkedIn.

У Facebook, з'явиться функція пошуку, яка дозволяє відстежити в соціальній мережі обговорення тієї чи іншої теми в режимі реального часу. Про це повідомляє Лента.ру з посиланням на The New York Times.

За інформацією видання, новий пошуковий інструмент дозволить ЗМІ, маркетологам та іншим фахівцям здійснювати пошук контенту у соцмережі за заданими темами, а також ключовими словами заголовків і статей. Для цього достатньо буде вказати в пошуковому рядку кілька основних слів - наприклад, "голосування по Сирії" або "олімпійські ігри в Токіо". У результатах такого пошуку будуть відображатися всі публічно розміщені пости користувачів мережі, присвячені обраній темі.

Також пошук дозволить збирати загальну статистичну інформацію про закриті для публічного доступу пости. Наприклад, компанії зможуть отримувати дані про середній вік людей, які обговорюють тему, про географію розміщення постів, про поле і вік людей, які коментують їх.

Очікується, що в тестовому режимі нові функції будуть доступні лише кільком великим медіакомпаніям - Buzzfeed, CNN, NBC News, Sky Television and Slate.

Крім того, Facebook тестує новий розділ "Професійні навички" в профільних даних користувача, повідомляє РИА Новости з посиланням на видання The Next Web. Розділ "Професійні навички" в блоці інформації про користувача відтворює відповідний розділ в профілях соцмережі LinkedIn.

"Ми зараз тестуємо нову функцію, яка дозволить додати інформацію про своїх професійних навичках до секцій про роботу та освіту в Хроніці користувача", - сказали виданню представники Facebook.

Якщо користувач входить в тестову групу, то він може побачити розділ "Професійні навички" в секції "Детальніше" прямо під розділами "Робота" і "Освіта". Подібне нововведення може допомогти користувачам Facebook знайти роботу через соцмережу - за даними асоціації коледжів і роботодавців США (NACE), близько 50% роботодавців використовують контент Facebook в процесі пошуку співробітників.

Розширення пошукових можливостей стане ще одним кроком соцмережі у бік збільшення власної рекламної привабливості - раніше Facebook впровадив використання "хэштегов" за якими користувачі можуть відслідковувати всі повідомлення на конкретну тему. Аналогічна функція існує також у сервісі мікроблогів Twitter і на фотосервіс Instagram. !zn

Читайте також:

Хакер зламав сторінку Цукерберга в Facebook

Facebook заплатила хакерам мільйон доларів за пошук прогалин у системі безпеки

Facebook роздасть рекламодавцям номери мобільних телефонів користувачів

Facebook об'єднає фото користувачів в базу розпізнавання осіб