Компанія Apple погодилася відшкодувати 32,5 мільйона доларів клієнтам у США за так звані дитячі покупки з онлайн-магазину App Store після того, як батьківські організації почали судитися з виробником iPhone та iPad. Про це оголосив американський регулятор - Федеральна комісія з торгівлі.
В заяві регулятора сказано, що Apple погодилася змінити свою політику, яка досі дозволяла здійснювати будь-які покупки через iOS-пристрої без попередження протягом 15 хвилин після одноразового введення пароля. Голова Комісії Едіт Рамірез повідомила, що така практика призводила до того, що батьки вводили паролі для App Store і передавали пристрої дітям, після чого ті запускали гри і могли протягом 15 хвилин робити покупки без якихось повідомлень. Багато розробників пропозицій цим відверто користувалися, пропонуючи покупки, вартість яких доходила до 100 доларів за транзакцію.
Рамірез каже, що така ситуація призвела до того, що батьки втратили десятків мільйонів доларів зі своїх рахунків, а Apple і розробники збагачувалися на дитячій необізнаності. Зараз Apple погодилася "повністю відшкодувати" подібні витрати батьків.
У Комісії кажуть, що на відшкодування витрат можуть розраховувати "багато тисяч американських батьків". Підписана угода передбачає, що Apple відшкодує "як мінімум" 32,5 мільйона доларів, проте в агентстві висловили надію на те, що Apple проведе чесне розслідування і покриє всі витрати.
У заяві для сайту 9to5Maс глава Apple Тім Кук заявив, що компанія вже почала процес відшкодування у США. За його словами, Apple мала можливості юридично оскаржити цю вимогу, але компанія не стала робити цього, щоб показати свою соціальну відповідальність перед суспільством. Він заявив, що компанія має намір "вдосконалити" процес вбудованих покупок, щоб у користувачів не було можливості швидко і непомітно здійснювати покупки.
Кук також повідомив, що Apple отримала близько 37 000 листів від громадян США з проханням про відшкодування через дитячі покупки.
В Apple поки не повідомили, що саме компанія збирається модифікувати.
Нагадаємо, в лютому 2013 року під час розгляду великого колективного позову проти Apple компанія погодилася добровільно повернути гроші позивачам, чиї діти без дозволу витратили значні кошти у мобільних додатках.
Тоді в якості компенсації Apple запропонувала постраждалим кредит в інтернет-магазині iTunes Store у розмірі 5 доларів. Якщо ж сума збитків перевищила 30 доларів, компанія погодилася повернути гроші на картку користувача в повному обсязі. В цілому, сума компенсацій тоді склала близько 100 мільйонів доларів. !zn
Читайте також:
Поки дорослі дивляться телевізор, 90% школярів вже отримують інформацію в інтернеті
Українці стали активніше купувати в інтернет-магазинах