UA / RU
Підтримати ZN.ua

Pepsi довелося приносити вибачення за рекламу з лялькою вуду у футболці Роналду

Виробники газованої води використовували ажіотаж перед португальсько-шведським протистоянням у плей-офф відбору на ЧС у своїй рекламній кампанії. Однак вболівальники Португалії не зрозуміли гумору.

Один із двох найбільших у світі виробників солодкої газованої води змушений був принести вибачення за використання у своїй рекламній кампанії ляльки вуду у формі футболіста збірної Португалії з номером 7, що належить Кріштіану Роналду.

Рекламники шведського відділення виробника напоїв вирішили обіграти у своєму творінні тему стикових матчів відбору на чемпіонат світу з футболу, в якому місцевій збірній на чолі зі Златаном Ібрагімовичем протистояли португальці на чолі з Роналду.

Нагадаємо, що КріРо став головним героєм цих поєдинків, забивши чотири м'ячі, завдяки чому за сумою двох матчів (1:0 і 3:2) Португалія здобула путівку на світовий форум до Бразилії.

За даними ESPN, найбільший резонанс у споживачів викликав плакат, на якому лялька, одягнена в форму Роналду, лежала на рейках в очікуванні потяга. У результаті понад 40 тисяч португальських фанатів зареклися не торкатися до "Пепсі" і влаштували акцію протесту на Facebook.

ТАКОЖ: Президент ФІФА приніс вибачення перед "Реалом" за глузування над Роналду

"Ми не хотіли виставляти спорт і змагальний дух в негативному світлі. Шкода, якщо хтось був ображений через нашу кампанію. Відповідні плакати було знято", - написали виробники газованої води в повідомленні, опублікованому у Фейсбук.

Нагадаємо, що Кріштіану Роналду є одним із головних претендентів на "Золотий м'яч" - одним із його суперників є в тому числі і Златан Ібрагімович. !zn

Читайте також:

Ібрагімович впевнений, що без нього чемпіонат світу не буде таким видовищним

"Баварії" довелося приносити вибачення Adidas за своїх новачків

Ліонель Мессі втретє отримав "Золоту бутсу"