UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ліга Чемпіонів: "Шахтар" заробив на Фернандо, "Динамо" - на Беланду

УЄФА опублікувала доходи, які клуби отримали за участь у турнірі сезону-2012/13.

Згідно з опублікованим в УЄФА прес-релізом, за виступи у Лізі Чемпіонів-2012/13 донецький "Шахтар", що дійшов до 1/8 фіналу розіграшу, заробив 16,987 мільйона євро. Київське "Динамо", яке припинило виступи у найпрестижнішому турнірі на стадії групового раунду, отримало від УЄФА 11,484 мільйона.

Таким чином, використовуючи інформацію ЗМІ про вартість деяких трансферів, які українські гранди здійснили у літнє міжсезоння, можна припустити, що доходів від Ліги вистачило чемпіону для купівлі бразильського півзахисника Фернандо. На це придбання донеччани витратили близько 13 мільйонів євро.

Що стосується київської команди, то динамівцям навряд чи вистачило доходів на купівлю марокканського хавбека "Монпельє" Юнеса Беланди. За нього, за різними даними, "Динамо" віддало 12 мільйонів в європейській валюті.

Не рахуючи передсезонних матчів і турнірів, Фернандо вже провів два матчі за "гірників" одну гру у чемпіонаті Прем'єр-ліги України. Беланда у "Динамо" виходив на заміну у поєдинку проти "Волині" на 65-й хвилині, в Ужгороді в той же час влився в протистояння з "Говерлою", в якому динамівці виявилися сильнішими 2:1.

Нагадаємо, що "Шахтар" стартує в нинішньому розіграші Ліги Чемпіонів з групового турніру, а "Динамо" візьме участь в Лізі Європи.

Зазначимо, що найбільше у Лізі заробила "Баварія", яка у травні обіграла "Боруссію" на "Уемблі" 2:1 і виграла трофей: від УЄФА мюнхенці здобули 55,046 мільйона євро, а "Боруссія" - 54,161. Окрім фіналістів, найбільше за підсумками Ліги чемпіонів-2012/13 збільшилися бюджети "Ювентуса" (65,3 мільйона), "Мілана" (51,4), "Реала" (48,4), "Барселони" (45,5) та ПСЖ (44,7). !zn

Читайте також:

У кваліфікації Ліги Чемпіонів "Металіст" зіграє з грецьким ПАОКом

Гвардіола виграв перший титул з "Баварією"

В УЄФА визначили претендентів на звання кращого футболіста Європи-2012/13

"Баварія" стала найдорожчим футбольним брендом світу