Після одного з найбільш вдалих сезонів за останні роки мюнхенська "Баварія" став найдорожчим брендом у футбольному світі, витіснивши з першого місця "Манчестер Юнайтед", повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на консалтингову компанію Brand Finance.
За її даними, бренд "Манчестер Юнайтед" оцінюється в 837 мільйонів доларів, що на 2% нижче показника рік тому. При цьому ринкова вартість клубу перевищує 2,9 мільярда доларів. У той же час вартість бренду "Баварія" за рік піднялася на 9% і досягла 860 мільйонів доларів.
Нагадаємо, що в нинішньому сезоні "Баварія" виграла Лігу Чемпіонів, а також чемпіонський титул у Німеччині.
Незважаючи на те що "Манчестер Юнайтед" покинув перший рядок у рейтингу найдорожчих брендів, представники англійської Прем'єр-ліги домінують у верхній частині списку, займаючи п'ять з перших восьми місць.
Вартість бренду французького клубу "Парі Сен-Жермен" показала найбільш істотний стрибок - на 34% (до 85 мільйонів доларів), що дозволило новій іграшці катарських шейхів піднятися на 24-ту сходинку в рейтингу Brand Finance.
Раніше повідомлялося про те, що "Манчестер Юнайтед" вдалося заробити рекордні 60 мільйонів фунтів стерлінгів тільки на розподіл доходів від телевізійних прав на матчі англійської Прем'єр-ліги.
Читайте також:
Тріумфатор Ліги Чемпіонів Юпп Хайнкес може повернутися в "Реал" через 15 років
"Реал" восьмий рік поспіль визнано найбільш прибутковим футбольним клубом у світі
З 2015 року переможець Ліги Європи отримає путівку у Лігу Чемпіонів