Таке рішення прийнято на підставі автоматизованої системи аналізу пасажиропотоку, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці» з посиланням на генерального директора Володимира Козака.
«Інерція, за якою ми перевозили пасажирів за маршрутами, сформованими ще за радянських часів, завершилася. Економіка сьогодні не дозволяє нам реагувати на примхи, а не на потреби. Взяти хоча б потяг Запоріжжя-Бердянськ. Маршруткою люди доїжджають за 2,5 години, а наш потяг в дорозі 6 годин, тому що їде кільцевою дорогою. Зрозуміло, чому в ньому завжди мало пасажирів. Навіщо, питають, його утримувати? Схожа ситуація і на багатьох інших напрямках. Будемо аналізувати і переглядати маршрути», - сказав В.Козак.
Він зазначив, що логістика залізничних пасажирських перевезень буде будуватися за європейським зразком. У даний час, за словами В.Козака, створюються швидкісні пасажирські коридори, якими нові міжрегіональні потяги перетинатимуть Україну від кордону до кордону - зі сходу на захід і з півночі на південь - всього за 10 годин. Перевезення денними потягами планується забезпечувати між містами Київ - Львів, Київ - Донецьк і Київ - Харків.
Як зазначив начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько, сьогодні, наприклад, з Донецька до Львова пасажир їде 22 години, а незабаром буде витрачати на це вдвічі менше часу.
Посадка пасажирів у денні потяги здійснюватиметься в обласних центрах і на великих залізничних вузлах (хабах), куди їх підвозитимуть приміські та регіональні потяги і автотранспорт.