Відмова системи кондиціювання могла призвести до катастрофи російського літака Sukhoi Superjet-100 (SSJ-100), що розбився 9 травня в Індонезії. Причиною загибелі російського «Суперджета» могли стати проблеми з системою кондиціонування.
Глава Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) Михайло Погосян заявив, що в катастрофі в Індонезії «жодних відмов у роботі систем не було».
Два поспіль випадки відмови систем кондиціонування (18 червня SSJ -100, що вилетів з «Шереметьєво» до Копенгагена, повернувся в аеропорт вильоту через проблеми з системою кондиціонування, а пізніше він же не зміг вилетіти з Нижнього Новгорода до столиці) підштовхнули індонезійських фахівців, які зараз розшифровують другого параметричноо «чорного ящика», знайденого на горі Салака, звернути увагу саме на можливу відмову системи кондиціонування і технічну версію катастрофи.
Здійснене розслідування катастрофи в Індонезії підтвердило й інші, не менш важливі фактори, що сприяли загибелі SSJ 100: помилку екіпажу й погану організацію польотів.
Як повідомлялося, перед зіткненням із горою Салака командир екіпажу Олександр Яблонцев попросив дозвіл на зниження висоти з 10 тис. до 6 тис. футів (з 3 до 1,9 км).
До того ж, розслідування показало, що пілоти лайнера, який розбився, грубо порушили одну з основних вимог до безпеки польотів - перед польотом не розрахували мінімально безпечну висоту (МБВ).
Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії
Тим часом за версією пілотів «Аерофлоту», що літають на SSJ 100, А.Яблонцев летів на низькій висоті, тому що боявся відмов системи кондиціонування.
«За її відмови безпечною висотою є висота нижче 4 км, А.Яблонцев не піднімався вище 3 км. Система кондиціонування могла «барахлити», що теж могло бути причиною для запиту пілота про зниження», - заявив на умовах анонімності один із пілотів авіакомпанії.
Щоб виключити або підтвердити наявні версії, в Жуковському буде змодельовано останній політ SSJ в Індонезії.
Як заявив нещодавно заступник міністра промисловості й торгівлі Юрій Слюсар, під час моделювання врахують «висоту, перешкоди, швидкості та координати», які були в районі гори Салака.
Після чого експерти знову полетять до Індонезії, де обміняються даними з колегами і підпишуть остаточний звіт про катастрофу.
Нагадаємо: раніше повідомлялося про те, що винним у катастрофі Sukhoi SuperJet-100 можуть визнати пілота Александра Яблонцева, який зробив неприпустимий маневр, доді, як автоматика літака попереджала командира про небезпечне зближення з горою.
Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння виявлено 10 травня неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості схилу гори Салака на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака перебувало 45 осіб, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також вісім громадян Росії. Також на борту перебували громадянин Франції та громадянин США. !zn
Читайте також:
Літак ВПС Індонезії впав на житловий район Джакарти, є загиблі (фото)
Названа причина падіння російського лайнера в Індонезії
Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії
На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені "чорні ящики»