Червоною межею у висвітленні політичного життя країни в медіа є джерело фінансування того чи іншого медійного ресурсу, а не політична ангажованість ЗМІ, яка притаманна частині медіа у всьому світі, вважає голова правління громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська.
«Основна червона лінія — джерело фінансування. Якщо це Росія або близькі до неї бізнес-групи, то це вже не дискусія й не свобода слова. Якщо ж дискусія ведеться в законній площині великого бізнесу, то вона має право на життя», - сказала вона в інтерв’ю для ZN.UA.
Експерка зазначила, що партійно-ангажовані канали є і в США, і в інших країнах.
«У нас, звісно, на багатьох каналах порушуються стандарти, з ефіру в ефір говорять одні й ті самі голови. Під час виборів ця проблема вирішується оплатою за рекламу, а зараз не вирішується. Виборець не отримує доступу до конкурентних думок.Тут має запрацювати Нацрада та включитися редакційна політика медіа. Плюс зараз є Інтернет (читай — конкуренція), куди поступово йде аудиторія. І піде, якщо телеканали втратять баланс. Але, знову-таки, все це досить тривалі процеси», - додала Айвазовська.
При цьому вона вказала, що це світовий тренд — сучасний виборець, здебільшого, шукає не об’єктивне висвітлення подій, а «своє» джерело інформації, яке резонує з його політичними вподобаннями.
«Це не дуже приємно, але в громадянина завжди є шанс перемкнути канал і послухати альтернативну думку. Шансу немає, коли залишається тільки держканал, без інших», - зазначила експертка.
Більше про те, чому в української влади міняється обличчя, а не суть, та чому ми завжди доходимо до кризової точки взаємодії із нею читайте в інтерв’ю Інни Ведернікової із Ольгою Айвазовською для ZN.UA «В Україні не сформувалася незворотність демократичного процесу».