Президент Володимир Зеленський оголосив про те, що стартував новий напрямок держпрограми "Велике будівництво" - "Нова Українська залізниця". Про це він заявив під час виступу на форумі "Велике будівництво: нова залізниця", пише ЕП.
"Два роки тому я анонсував початок нашої нової президентської програми - у медіапросторі з'явилося нове словосполучення "Велике будівництво"... Потім за дорогами стартувало будівництво та реконструкція сотень шкіл, садів, лікарень. Далі – спорткомплекси, стадіони, басейни. Далі – регіональні аеропорти. – замки, собори, музеї… А сьогодні ми представимо новий – стартує наступний дуже важливий напрямок "Нова Українська залізниця", – розпочав свій виступ Зеленський.
За його словами, в УЗ існує проблема корупції. Для цього влітку залучили до цього процесу РНБО.
"Стратегічний актив, який деякі вважали своєю особистою, своєю приватною компанією перевезень, держава сьогодні повертає під свій контроль", - зазначив Зеленський.
Він наголосив, що вже є перші позитивні результати.
"Вперше за 12 місяців УЗ вийшла на прибутковість. Вперше за довгий час підвищено вартість вантажних перевезень, занижені тарифи на користь великого бізнесу – минулого. Натомість – додаткові 2 млрд грн, які УЗ отримала цього року і понад 12 млрд грн, які компанія обов'язково отримає наступного року", – резюмував президент.
Він також розповів про проект City Express. За його словами, зараз відбувається закупівля сучасних електропоїздів. Перші поїзди мають вийти на маршрути у Києві, Харкові, Дніпрі наступного року.
Крім цього, президент анонсував "наймасштабніше за роки незалежності" будівництво та модернізацію рухомого складу та залізничних колій.
"Це програма по відновленню вантажних вагонів до 2028 року. Десятки тисяч нових вагонів, тисячі нових робочих місць, формування абсолютно нового ринку загальним обсягом 100 млрд грн", - резюмував він.
Раніше DT.UA писала про плани української влади на модернізацію УЗ. Докладніше про реальні перспективи такої модернізації читайте у тексті Володимира Даценка, експерта Ліги антитрасту – «Велике будівництво вагонів» – щедрий подарунок Ахметову від «Укрзалізниці».
Нагадаємо, що згідно з фінзвітами УЗ протягом перших шести місяців 2021 року держкомпанія отримала сукупних чистих збитків на 1,4 мільярда гривень.
Як писало DT.UA , вантажні перевезення мігрують із рейок на автостради. Причина – тарифна політика УЗ.