UA / RU
Підтримати ZN.ua

Засновник Amazon купив Washington Post за 250 млн доларів

Одна з найавторитетніших американських газет переходить під контроль мільярдера Джеффрі Безоса, відомого піонера в області онлайн-публікацій та електронних книг.

Голова найбільшого у світі інтернет-магазину Amazon Джефф Безос оголосив про придбання однієї з найвпливовіших американських газет - Washington Post. Сума операції складе 250 млн доларів.

Безос (його статки Forbes оцінив у 25,2 млрд доларів) виступає як приватна особа, тобто розплачується за покупку особистими коштами, а не грошима Amazon, і стане єдиним власником газети Washington Post і пов'язаних з нею активів.

Очікується, що операція буде закрита протягом 60 днів.

Останні 80 років власниками Washington Post була сім'я Грем.

"Роки відомих усім проблем у газетній індустрії змусили нас замислитися про те, що, можливо, знайдеться інший власник газети, який принесе їй більше користі. Перевірений геній Джеффа Безоса у світі технологій та бізнесу, його далекоглядність і особиста порядність зробили його єдино придатним новим власником Post", - заявив генеральний директор Washington Post Дональд Грем.

Сім'я Грем вирішила залишити собі низку структур, що входили у холдинг Washington Post, в тому числі й освітню організацію Kaplan.

Продаж Washington Post для багатьох став несподіванкою.

"Нас ця угода просто приголомшила. Ми звикли, що зараз нікого нічим особливо не здивуєш, але ця новина стала сюрпризом", - зазначила Ребекка Ліб, аналітик компанії Altimeter Group.

У відкритому листі, опублікованому на сайті Washington Post, Джеффрі Безос заявив, що він не буде втручатися в усі подробиці газетного бізнесу. Він також підкреслив, що не збирається змінювати "цінності" видання, що має заспокоїти співробітників газети, явно що турбуються про своє майбутнє.

Тим не менш, Безос додав наступне: "У найближчі роки у Washington Post відбудуться, звичайно, зміни... Інтернет трансформує майже всі аспекти новинного бізнесу: новинний цикл прискорюється, джерела, які вважалися надійними, виручки вичерпуються, з'являються нові види медіа, які не потребують особливих витрат на збір інформації, або взагалі обходяться без них".

Однак у чому буде полягати суть реформ, Безос не пояснив, бо, за його словами, у нього ще немає планів на цей рахунок.

Газета Washington Post прославилася викриттям Вотергейтського скандалу і завжди вважалася однією з найвпливовіших у США.

В останні роки зі зростанням конкуренції з боку інтернету її доходи від реклами пішли на спад, а спроби виробити нову стратегію особливого успіху не принесли. Однак поряд із New York Times вона залишалася найвпливовішою у країні.

За даними аудиторської компанії Alliance for Audited Media, у 2013 році Washington Post зайняла сьоме місце у рейтингу найбільш популярних газет США. Її тираж склав майже 475 тис. примірників, що на 6,5% менше, ніж у минулому році.

Продаж Washington Post стала вже другою великою угодою у газетній індустрії США за останні дні.

3 серпня медіакомпанія New York Times оголосила, що вона продала ще одну відому у країні газету - Boston Globe - власнику бейсбольної команди Boston Red Sox, мільярдерові Джону Генрі за 70 млн доларів. !zn

Читайте також:

Цукерберга визнали найкращим гендиректором 2013 року

Відмова від паперової версії призвела до скорочення читачів Newsweek, журнал шукає нових покупців

Інтернет для американців став другим за важливістю джерелом новин

Білл Гейтс вклав 35 мільйонів доларів у соціальну мережу для вчених