АТ "Укрзалізниця" презентувало концепт оновленого плацкартного вагона, який сама ж називає "незвичним". Про подію повідомляє сайт компанії.
"У наступному році разом із партнерами плануємо завершити розробку концепту оновленого плацкартного вагона — найважливішого рухомого складу для соціальних залізничних перевезень. Пропоноване сьогодні планування вагона має незвичний вигляд, але й очевидні переваги: у такому вагоні всі пасажири матимуть рівні умови перебування", — повідомив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Камишін.
У вагоні передбачено 52 місця збільшених розмірів (довжина 1920 мм, ширина 710 мм). Завдяки плануванню поличок уздовж вагона усі пасажири мають змогу зручно розміщуватись на поличках у напрямку руху.
У пропонованому варіанті планування вагона всі пасажири матимуть рівні умови перебування та однаковий набір функціональних пристроїв: у кожного свій стіл, панель керування освітленням із нічним підсвічуванням, індивідуальним світильником для читання, розеткою з роз’ємом USB.
На додаток, кожен пасажир матиме особистий простір — шторки дозволяють відокремити кожне місце у повноцінну "капсулу" для комфортного перебування, що дуже важливо при нічному курсуванні вагона. У перспективі можливе встановлення для кожного пасажира інтерактивної панелі для перегляду важливої інформації та розважальних програм.
Внутрішнє обладнання інтер’єру виконано з урахуванням сучасних вимог до комфортної та безпечної подорожі. Так, використано надійні металеві перегородки каркасного типу та формовані полімерні панелі. Металева стеля у вагоні пожежобезпечна, обладнана вбудованими світлодіодними світильниками.
Надалі при розробці проєкту на вагони планується встановлення нового сучасного обладнання (система кондиціювання з індивідуальним керуванням, система екологічно чистого туалету, нове електрообладнання, опалення, водопровід, різноманітне сервісне обладнання).
Проєкт оновленого плацкартного вагона підготовлено АТ "Дніпровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів".
Нагадаємо, ПАТ "Укрзалізниця" з наступного року передасть пасажирські перевезення в Україні управління німецькій залізниці - Deutsche Bahn Engineering & Consulting. Результати співпраці з німецькою Deutsche Bahn, як обіцяють в "Укрзалізниці", за декілька років зможе відчути кожен пасажир.
Як раніше писала ZN.UA, в "Укрзалізниці" хронічно не вистачає коштів не те що на модернізацію та розвиток, але навіть на підтримку і без того жалюгідного стану парку та інфраструктури. Наприклад, з 2017 року не оновлювався парк вагонів, а з 2016-го інфраструктура фінансується в середньому лише на 30% від потреби. Читайте про це у матеріалі Артура Федорчука "Схеми на Укрзалізниці: олігархи здаватися не збираються".