UA / RU
Підтримати ZN.ua

Уряд затвердив брендування “Зроблено в Україні” – користуватись можна безкоштовно

Наразі розглядається питання щодо реєстрації лого бренду як торговельної марки

Уряд визначився із логотипом брендування “Зроблено в Україні” – проєкту, ініційованого владою, який має на меті стимулювати споживання і відповідно виробництво української промислової продукції. Відповідне рішення уряд затвердив постановою.

Читайте також: Уряд вказав на напрямки економіки, які можуть отримати 40 млрд грантової підтримки

Уряд пояснює своє рішення популяризацією товарів українського виробництва, сприянням внутрішньому попиту на товари національного виробника та підвищенням рівня загальної обізнаності української спільноти про національного виробника.

Кабмін також своєю постановою вирішив подати заявку на державну реєстрацію торговельної марки, зображення якої затверджено цією постановою. Логотип складається з трьох смужок різної товщини синього та відповідно жовтого кольору і нагадує зовні лінії штрихкоду на упаковці.

Також буде затверджено технічний стандарт – брендбук – на основі зазначеного зображення торговельної марки.

Кабмін рекомендує державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності використовувати затверджене зображення торговельної марки відповідно до технічного стандарту. Використання лого – безоплатне. Проте реєстрація брендування створить законні передумови погоджувати використання бренду та застосовувати його лише у тому вигляді, який зазначений буде у майбутньому брендбуку.

В Україні започатковується робота Всеукраїнської економічної платформи “Зроблено в Україні”. Мета платформи – сприяння товаровиробникам. Бізнес, який працює на Україну та створює передумови перемоги у війні та підтримки інфраструктури країни має отримати від держави преференції. Про це повідомлялось під час презентації проєкту.

Уряд прорахував загальний ефект від застосування проєкту лобіювання власного виробництва: “Сумарний прогнозований ефект зростання споживчого попиту – це +0,14% до ВВП, це понад 22 тис. нових робочих місць, це понад 4 млрд грн додаткових надходжень до бюджету”, – зазначив очільник Уряду, коментуючи проєкт.

https://zn.ua/ukr/ECONOMICS/platforma-zrobleno-v-ukrajini-maje-dati-dodatkovo-4-mlrd-hrn-i-vidnovlennja-ukrajinskoho-virobnitstva.html