UA / RU
Підтримати ZN.ua

Україна презентує на МАКС-2013 реактивний Ан-158 і модернізований Ан-2-100

У Підмосков'ї відкрився традиційний аерокосмічний салон МАКС-2013. Організатори обіцяють "вищий пілотаж": рекордне число учасників, угоди на мільярди доларів і вражаючі демонстраційні польоти.

У підмосковному Жуковському 27 серпня відкрився 11-й міжнародний авіаційно-космічний салон МАКС-2013. Український авіапром у програмі демонстраційних польотів презентує реактивний пасажирський літак Ан-158 і модернізований біплан Ан-2-100. Також буде виставлено військово-транспортний Ан-70, який нещодавно завершив випробування.

Як повідомила прес-служба ДП "Антонов", на аерокосмічному салоні буде представлено низку перспективних проектів, що реалізуються у кооперації з підприємствами Росії.

"Проектом "Антонов" у секторі регіональних пасажирських літаків, що найбільш динамічно розвивається, є програма подальшого поповнення сімейства Ан-148 і Ан-158. На статичній стоянці і в програмі демонстраційних польотів гості МАКС-2013 побачать один з літаків цього сімейства - реактивний Ан-158, який після закінчення виставки буде передано кубинському замовнику - авіакомпанії "Cubana de Aviacion", - відзначили в компанії.

Окрім того, "Антонов" повідомив про розробку низки нових літаків сімейства, зокрема - Ан-148-200 пасажиромісткістю 89 осіб. Розробляється також літак підвищеного комфорту Ан-148-300, який зможе доставляти пасажирів на дальність до 7000 км.

Лінійку Ан-148/158 продовжить новий транспортний літак Ан-178, розробка якого завершується на підприємстві.

Також спільно з АТ "Мотор Січ" на МАКС-2013 ДП "Антонов" представить нову модифікацію всесвітньо відомого біплана Ан-2. Основна відмінність Ан-2-100 від його попередника полягає у силовій установці з маршовим двигуном МС-14. Як стверджують розробники, однією з переваг цієї заміни є перехід з авіаційного бензину на авіаційний гас - таким чином значно підвищується рентабельність літака.

До числа спільних україно-російських проектів належить і військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки Ан-70. "У серпні літак завершив попередні випробування і готовий до презентації українським і російським замовникам для проведення заключного етапу Державних спільних випробувань, програма якого розрахована на 82 польоти", - повідомили у прес-службі.

МАКС-2013 обіцяє показати "вищий пілотаж"

МАКС-2013 обіцяє стати рекордним за кількістю учасників. Свою продукцію представлять близько тисячі підприємств і компаній, з них близько 300 зарубіжних з 43 держав. Очікується підписання контрактів на суму понад 10 мільярдів доларів.

Глядачів потішать демонстраційними польотами. Організатори підготували груповий проліт трьох російських винищувачів п'ятого покоління ПАК ФА (Т-50), а також демонстрацію винищувачами Су-35С і Т-50 фігур вищого пілотажу - "Кобру Пугачова" і "Плоский штопор", "Бочку" і "Петлю Нестерова", "Гірку", "Віраж" тощо, пише "Рідус".

За півгодини щодня на висоті від 50 до 1,5 тисячі метрів в індивідуальному, груповому і зустрічному пілотажі в режимі роботи двигунів "повний форсаж" буду демонструвати свою майстерність авіагрупи вищого пілотажу "Російські Витязі" на Су-27 і "Стрижі" на Міг-29.

На винищувачах Chengdu J-10 виступлять представники китайських ВПС.

ВПС Франції свою льотну програму представлять на винищувачах виробництва французької компанії "Дассо" - "Рафаль". Свою майстерність покажуть найбільша в Європі громадянська команда вищого пілотажу французька Breitling на L-39 Albatros і єдина у Прибалтиці приватна латвійська громадянська пілотажна група Baltic Bees на навчально-тренувальних літаках L-39.

У рамках авіасалону також пройде Міжнародний авіаційний конгрес. !zn

Читайте також:

Україна продовжить виробництво Ан-70 без участі Росії

Перших осіб держави будуть перевозити на Ан-148

Україна готує серійне виробництво модернізованого "Руслана"