UA / RU
Підтримати ZN.ua

Україна починає перемовини про відновлення авіаруху – коли запрацюють аеропорти

Наразі почалась оцінка ризиків регуляторами

Україна розпочала процес відновлення авіасполучення з іншими країнами. Поки що це етап оцінки ризиків та подання відповідних запитів до дозвільних організацій. Про це повідомив віцепрем'єр із відновлення - міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков на форумі "Україна. Рік 2024".

Читайте також: Китайський авіалайнер вперше вилетів з КНР – чи замінить C919 Airbus або Boeing

"Ведемо консультації з американським і європейським безпековими регуляторами над відкриттям авіаційного простору. Складний процес, але перші формальні кроки Україна робить уже зараз” – зазначив Олександр Курбаков.

Ближчими днями український уряд подає відповідні звернення і заяви щодо початку оцінки поточної ситуації і ймовірних ризиків, можливості початку перемовин із регуляторами.

Коли є ймовірність відновлення авіасполучення?

Кінцевих чи проміжних часових дедлайнів наразі з питання відновлення авіасполучення немає. “Це складні, безпекові питання”, – зауважив віцепрем'єр. Однак є важливий сигнал від іноземних та європейських зокрема, партнерів у тому, що є розуміння якими чином треба рухатись у напрямку відновлення авіасполучення з Україною.

Раніше було відомо про робочий візит у Міжнародний аеропорт «Бориспіль» керівників Міжнародної ради аеропортів ACI EUROPE-Олів’є Янковець та президента Міжнародної ради аеропортів Європи (ACI EUROPE), генеральний директор SEA Milan Airports Армандо Бруніні.

Минулого року авіація покращила показники безпеки польотів, продовживши довгострокову тенденцію, яка збережеться, попри виявлені дефекти в літаках Boeing і проблеми з технічним обслуговуванням у Росії, де санкції поставили під загрозу десятиліття прогресу. У 2023 році на борту пасажирських літаків у всьому світі сталося 124 смертельних випадки, що є найменшим показником за весь час, окрім 2017 року, згідно з даними, зібраними німецькою консалтинговою компанією, яка відстежує авіаційну безпеку, Jacdec. Випадки, коли літаки були пошкоджені без можливості ремонту, склали 45 — покращення на 12%, порівняно з 2022 роком.