Столичний "Центр комунального сервісу", який є посередником між постачальниками комунальних послуг та мешканцями столиці, придумав нову причину, чому у киян можуть не приймати показання лічильників холодної та гарячої води. Відповідне повідомлення розміщене на сайті Київської міської ради.
"Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" проводить звірку номерів індивідуальних лічильників, щоб забезпечити коректні нарахування за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення холодної та гарячої води", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляє ЦКС, у частини споживачів Києва за особовим рахунком в облікових базах підприємств, що здійснюють виконання послуг, відсутній номер лічильника. Це не дозволяє завантажувати актуальні показання при їхній передачі або здійснювати коригування у випадку звірки.
"Зверніть увагу: якщо на електронну пошту надійшло таке повідомлення, у ЦКС просять, не зволікаючи, направити дані про квартирні лічильники води", - вимагають в Центрі комунальних послуг.
Для актуалізації даних лічильників в ЦКС хочуть, щоб споживачі надіслали йому фото або скан-копії: актів монтажу або опломбування лічильників; паспортів лічильників або сертифікатів про проходження повірки; фото лічильників на момент звернення для звірки показань та за необхідності коригування.
Водночас в Центрі комунальних послуг не наводять жодного обґрунтування, яким чином номер лічильника впливає на коректне нарахування послуги.
Крім того, в законодавстві відсутнє таке поняття як "звірка" номерів індивідуальних лічильників.
Законодавство також не покладає на споживачів жодних обов'язків брати участь у такій звірці, надсилати скан-копії документів тощо.
Також, у "Центрі комунальних послуг" не пояснюють, яким чином у них опинилися персональні дані киян, попри те, що мешканці столиці не вступали з указаним Центром в жодні договірні відносини.
Про те, що являє собою посередницький столичний "Центр комунального сервісу", який працює в обхід законодавства, що передбачає взаємини виключно в площині Споживач та Виконавець послуг, ZN.UA вже писала раніше. Читайте про це у матеріалі Сергія Коваля - "Вигадані "послуги".
Нагадаємо, що в умовах дії воєнного стану, а також протягом трьох місяці після його завершення, повірки засобів вимірювальної техніки в Україні не здійснюються. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів "Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану" від 5.04.2022, яка оприлюднена на "Урядовому порталі".
Проте, у Києві окремі постачальники послуг не просто замовчують про існування постанови Кабміну, але й пропонують своїм споживачам пройти повірку лічильників під час війни.
Так, на сайті "Київводоканалу" можна знайти повідомлення, що повірки лічильників продовжуються.
Нагадаємо також, що лише кілька днів тому "Центр комунального сервісу" вже збурив киян повідомленням про те, що столичні комунальники будуть нараховувати за гарячу воду всім, навіть у кого нуль споживання або встановлений бойлер. Щоб цього не відбувалося, кияни, незалежно від того, куди закинула їх війна, мають передавати показання лічильників, причому кількість способів, яким чином це можна зробити, в ЦКС на власний розсуд зменшили до двох.
Насправді ж, законодавство визначає три випадки, коли за комунальні послуги можна не платити:
- якщо ваше житло зруйноване,
- якщо ви доведете свою відсутність за місцем проживання більш ніж 30 днів,
- якщо комунальна послуга надавалася неякісно чи не в повному обсязі.