UA / RU
Підтримати ZN.ua

Сьогодні у торгівлі можна спостерігати подвійний тренд — експерт

Все більше нетипових для онлайну товарів і послуг приходять в цифрову сферу.

Сьогодні можна спостерігати подвійний тренд. З одного боку, фізичні мережі масово закривають власні магазини, втрачаючи десятки і сотні найменш прибуткових точок. З іншого - онлайн-магазини виходять в люди, відкриваючи цегляні шоуруми на найдорожчих торгових вулицях.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Максим Праздніков. При цьому, за його словами, все більше нетипових для онлайну товарів і послуг приходять в цифрову сферу.

"Вже сьогодні онлайн-сервіси, в тому числі в Україні, пропонують доставку продуктів до дверей з будь-якого великого магазину, такого, як "Ашан", "Метро" або іншого, - зазначає експерт. - Також з'являються туристичні компанії повного циклу, що працюють тільки в онлайні. Користуючись їх послугами, людина може забронювати квитки, купити страховку, вибрати готель, екскурсії і навіть спланувати всі трансфери за кордоном. Виходить, що цифра з'їдає не тільки сегмент роздрібних продажів техніки та одягу, але й інші сектори.

Детальніше про перетікання торгівлі в Мережу читайте в матеріалі Максима Празднікова "Чумовий шопінг, або Як офлайн пручається онлайну" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".