UA / RU
Підтримати ZN.ua

Шкільні локдауни впливатимуть на ріст безробіття у майбутньому

Всесвітній банк радить Україні впроваджувати програми відновлення освітнього процесу.

Погіршення результатів навчання та поглиблення нерівності через різкий перехід до віртуального навчання може призвести до ще більших далекосяжних проблем у країнах Європи. Дослідники з'ясували, що нижчі оцінки за результатами тестування в майбутньому можуть стати причиною підвищення рівня безробіття. Про це пишуть у своїй статті для ZN.UA Гарри Патрінос, Джеймс Грешем та Робин Доннеллі.

І, навпаки, покращення результатів навчання учнів веде до значного підвищення рівня доходів упродовж життя, а подовження тривалості шкільної освіти дає збільшення на 8–9 відсотків рівня доходів упродовж життя (https://openknowledge.worldbank.org/handle/10986/29672). Без якогось втручання спричинене пандемією COVID-19 погіршення результатів навчання, швидше за все, матиме далекосяжний кумулятивний негативний вплив на майбутній добробут дітей. Це включає погіршення результатів навчання, зменшення доступу до вищої освіти, менші можливості на ринку праці та нижчий рівень доходів у майбутньому.

Щоб пом'якшити наслідки впливу пандемії, а також створити стійкішу систему, яка може протистояти майбутнім кризам, Всесвітній банк радить Україні та іншим країнам: впроваджувати програми відновлення освітнього процесу, захищати освітні бюджети та заздалегідь готуватися до майбутніх потрясінь.

Детальніше про рекомендації Всесвітнього банку читайте в тексті "Школо, ми готові?".