Австрійська OW Capital Management GmbH має намір придбати 28 млн 669,889 тис. акцій (25% +1 акцію) ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ). Про це йдеться в повідомленні компанії, опублікованому у "Відомостях Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку" (ДКЦПФР).
На даний момент OW Capital Management акціями КВБЗ не володіє.
За даними австрійської бази даних Firmencheck, 100% OW Capital Management GmbH належить голові ради директорів російського ВАТ "Завод металоконструкцій" Станіславу Гамзалову.
КВБЗ є єдиним у СНД підприємством, яке має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів - пасажирських і вантажних. В цілому підприємство випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, напіввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, запчастини для вагонів метро і ескалаторів, контейнери, дорожню техніку. Виробництво пасажирських вагонів здійснюється на замовлення "Укрзалізниці".
Завод у 2011 році збільшив випуск вантажних вагонів на 18% - до 10750 од., тоді як пасажирських зменшив на третину - до 28 од.
КВБЗ у 2011 році збільшив чистий прибуток майже у 2,3 рази у порівнянні з 2010 роком - до 680,222 млн грн, а його чистий дохід зріс на 41,4% - до 6 млрд 177,81 млн грн.
Пакет КВБЗ входив у промислові активи групи компаній "ТАС", які також включають "Дніпровагонмаш" і частку у Кременчуцькому сталеливарному заводі (близько 50%) і знаходяться під управлінням субхолдингу ХК "ТЕКО-Дніпрометиз".
ЗМК освоїв випуск широкої гами вагонів для гірничорудної, вугледобувної, нафтохімічної промисловості з 1992 року, а в 2004 році приступив до серійного випуску вантажного рухомого складу, випустивши з 2005 року близько 6 тис. вагонів. Окрім того підприємство, за його інформацією, входить у п'ятірку провідних російських виробників мостових металоконструкцій.
Чистий прибуток підприємства в минулому році зріс в 3,8 раза - до 286,67 млн руб., а виручка - в 2,5 рази, до 10 млрд 137,48 млн руб. !zn
Читайте також:
Не стій, машина. Українське машинобудування зростає швидше за промисловість
«Укрзалізниця»: цього року на залізницях з’явилися перші двосистемні поїзди