У США продажі під час сезону роздрібних розпродажів, що почалися в «чорну п'ятницю» 25 листопада, вже перевищили торішні показники на 7%, згідно з останніми дослідженнями компанії ShopperTrak.
У роздрібних магазинах і гіпермаркетах покупці витратили 11,4 млрд дол, що майже на 1 млрд дол більше, ніж торік.
Це зростання є найбільшим починаючи з 2007 року.
Відділення компанії ShopperTrak у Чикаго зібрало дані про продажі в 25 тис. магазинів, включно з приватними магазинчиками та торговими центрами.
У «чорну п'ятницю» на 24,3% зросли продажі й у інтернет-магазинах, сказано в звіті компанії IBM, яка збирає дані про продажі в 500 роздрібних інтернет-магазинах.
Уперше участь у сезонних розпродажах бере корпорація Apple зі знижками до 10%.
Як правило, респектабельні бренди навіть у «чорну п'ятницю» не змінюють свою політику та не роблять знижок. Проте цього року Apple вперше взяла участь у наданні знижок для покупців. Як повідомляє Apple Insider, компанія пропонує знижку в 65 дол на iPad 2, більше 100 дол на комп'ютери, а також на аксесуари та інші товари.
За даними експертів, кількість покупців цього року буде рекордною, сягнувши 152 млн осіб, що на 10% більше, ніж торік.