UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ринок комерційної нерухомості: в Україні вже більше магазинів, ніж до повномасштабної війни

Лідером за приростом магазинів є польський бренд Sinsay. 

За підсумками першого кварталу поточного року кількість працюючих в Україні магазинів перевищила довоєнний показник. Принаймні так говорять гравці ринку комерційної нерухомості. Зокрема про це розповів менеджер проектів комерційної нерухомості Retail&Development Advisor Олег Клопов на VII Міжнародній спеціалізованій виставці індустрії рітейлу та комерційної нерухомості RAU EXPO 2024, пише zagorodna.com.

Відповідно до даних RDA, динамічне зростання кількості магазинів відбувалося з середини 2023 та на початку 2024-го. При цьому активно росли мережі формату one dollar store, продуктові ритейлери, а також сегменти drogerie/pharmacy та fast-fashion.

Особливо варто відзначити відкриття міжнародних мереж: черги у Half Price, H&M та Zara. Багато ТРЦ дочекалися повернення улюблених брендів, після якого помітили приріст трафіку до 30%, особливо в перший місяць після відкриття. А лідером регіонального розвитку в Україні в цей період виявився польський бренд Sinsay, який вже відкрив 35 магазинів за межами Києва.

Читайте також: Ринок нерухомості: які квартири обирають переселенці

Як писало ZN.UA, коли пояснюють, від чого залежить вартість нерухомості, то кажуть: локація, локація і ще раз локація. Нині ж в Україні цей вислів можна перефразувати так: волатильність, волатильність і ще раз волатильність. Адже ціни на нерухомість із початком широкомасштабного вторгнення РФ стали як ніколи волатильними, тобто такими, що весь час змінюються. Детально читайте в статті "Нерухомість-2024: ціни на оренду полетіли вгору, продажі — в стані стагнації".