UA / RU
Підтримати ZN.ua

Прив'язати ставки утилізаційного податку до об'єму двигуна вирішили через фіскальну необхідність, - експерт

Відійти від тверезої логіки і здорового глузду законодавця змусив основний інстинкт фінансової гілки української влади - фіскальна необхідність, що підказує просто-напросто, що з більш дорогих автомобілів можна взяти податки за більш високою ставкою, ніж з дешевих.

Рішення прив'язати ставки утилізаційного податку на автомобілі до об'єму двигуна пояснюється фіскальною необхідністю. Таку думку в своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" висловив доктор юридичних наук, професор Данило Гетмьанцев.

Згідно з новими нормами Податкового кодексу до базових ставок застосовується коефіцієнт, який збільшується пропорційно об'єму двигуна легкового автомобіля.

"Який зв'язок між об'ємом двигуна та ставкою податку, що хоча б теоретично має бути прив'язана до можливих витрат на утилізацію автомобіля, залишається загадкою. У цьому разі відійти від тверезої логіки й здорового глузду законодавця змусив основний інстинкт фінансової гілки української влади - фіскальна необхідність, яка попросту підказує, що з дорогих автомобілів можна взяти податки за вищою ставкою, ніж із дешевих", - підкреслює автор.

При цьому він вказує, що такі необхідні для розрахунку обґрунтованої ставки будь-якого утилізаційного збору категорії, як маса автомобіля та термін його експлуатації, були цілком прогнозовано відсунуті на задній план.

Докладніше читайте в статті "Поскупилися. Ставки утилізаційного податку залежать від об'єму двигуна, а не від ваги, віку авто" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn

Читайте також:

В Україні буде введено новий податок - на утилізацію автомобілів

Євросоюз подає перший позов до Росії у рамках СОТ - через утилізаційний збіри на авто

Автомобілям вітчизняного виробництва також загрожує подорожчання

Євросоюз пригрозив Україні погіршенням відносин через утилізаційний збір