UA / RU
Підтримати ZN.ua

Податок на утилізацію формально не можна назвати захисними заходами щодо вітчизняного автопрому, - експерт

Уряд зробив все можливе для того, щоб формально піти від обмежень, встановлених СОТ, залишивши при цьому економічну складову обов'язкового платежу.

У випадку з податком на утилізацію автомобілів, який має запрацювати з 1 вересня 2013 року, формально мова не може йти про захисні заходи щодо вітчизняного автомобілебудування. Про це у своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" пише доктор юридичних наук, професор Данило Гетманцев.

Автор вказує, що податок формально не є додатковим митом або збором, що вводяться на імпорт транспортних засобів. "Така конструкція обов'язкового платежу, на думку уряду, значно зміцнить правову позицію України у можливих суперечках про порушення договору з Всесвітньою торговельною організацією, одночасно, захистивши вітчизняного товаровиробника і наповнивши державний бюджет", - йдеться в статті.

На думку автора, вводячи податок, уряд зробив все можливе для того, щоб формально піти від обмежень, встановлених СОТ, залишивши при цьому економічну складову обов'язкового платежу.

Докладніше читайте в статті "Поскупилися. Ставки утилізаційного податку залежать від об'єму двигуна, а не від ваги, віку авто" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn

Читайте також:

В Україні буде введено новий податок - на утилізацію автомобілів

Євросоюз подає перший позов до Росії у рамках СОТ - через утилізаційний збіри на авто

Автомобілям вітчизняного виробництва також загрожує подорожчання

Євросоюз пригрозив Україні погіршенням відносин через утилізаційний збір