UA / RU
Підтримати ZN.ua

Податок на утилізацію формально не можна назвати захисними заходами щодо вітчизняного автопрому, - експерт

Уряд зробив все можливе для того, щоб формально піти від обмежень, встановлених СОТ, залишивши при цьому економічну складову обов'язкового платежу.

Податок на утилізацію формально не можна назвати захисними заходами щодо вітчизняного автопрому

Податок на утилізацію формально не можна назвати захисними заходами щодо вітчизняного автопрому

У випадку з податком на утилізацію автомобілів, який має запрацювати з 1 вересня 2013 року, формально мова не може йти про захисні заходи щодо вітчизняного автомобілебудування. Про це у своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" пише доктор юридичних наук, професор Данило Гетманцев.

Автор вказує, що податок формально не є додатковим митом або збором, що вводяться на імпорт транспортних засобів. "Така конструкція обов'язкового платежу, на думку уряду, значно зміцнить правову позицію України у можливих суперечках про порушення договору з Всесвітньою торговельною організацією, одночасно, захистивши вітчизняного товаровиробника і наповнивши державний бюджет", - йдеться в статті.

На думку автора, вводячи податок, уряд зробив все можливе для того, щоб формально піти від обмежень, встановлених СОТ, залишивши при цьому економічну складову обов'язкового платежу.

Докладніше читайте в статті "Поскупилися. Ставки утилізаційного податку залежать від об'єму двигуна, а не від ваги, віку авто" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна". !zn

Читайте також:

В Україні буде введено новий податок - на утилізацію автомобілів

Євросоюз подає перший позов до Росії у рамках СОТ - через утилізаційний збіри на авто

Автомобілям вітчизняного виробництва також загрожує подорожчання

Євросоюз пригрозив Україні погіршенням відносин через утилізаційний збір