UA / RU
Підтримати ZN.ua

Онлайн-продажі українських магазинів зросли на 30-50%

У світі основними драйверами поширення онлайн-продажу виступають США і Китай. У 2016 р. китайський ринок електронної комерції зріс відразу на 26%, тоді як у США зростання склало 15,6%.

У 2016 р., за офіційними даними, онлайн-комерція становила близько 3% від всього обороту роздрібної сфери. Тоді як аналітики ринку кажуть про вдвічі більшу частку на рівні 6% від сукупних продажів. Однак важливі не стільки обсяги, скільки сам показник зростання. Наприклад, багато магазинів говорять про те, що за поточний рік їх трафік збільшився на 30-50%.

Про це у своїй статті для ZN.UA пише Максим Праздніков. На його думку, це тренд, враховуючи, що подібну динаміку вони спостерігають протягом останніх років.

У світі основними драйверами поширення онлайн-продажу виступають США і Китай. У 2016 р. китайський ринок електронної комерції зріс відразу на 26%, тоді як у США зростання склало 15,6%.

За прогнозами статистичного порталу Statista, до кінця 2017 р. частка онлайн-комерції складе 10% від усього світового рітейлу. Наприклад, у 2016 р. це було 8,7%, тоді як в 2015-му онлайн-торгівля займала всього 7,4% ринку. Зате до 2021 р. електронній комерції пророкують відкусити одну шосту від усіх глобальних продажів.

"Цікаві звіти про недавню "чорну п'ятницю" по-українськи. У 2017 р. значна кількість рітейлерів змогла отримати на 100-150% більше замовлень, ніж у минулому. І все ж вони не дотягли до показників своїх західних колег, де магазини за одну добу роблять місячну виручку, - йдеться в статті - Так, за словами менеджерів одного з найбільших українських онлайн-магазинів, в "чорну п'ятницю" вони вторгували суму, рівну власному обороту за один-півтора тижня".

Детальніше про перетікання торгівлі в Мережу читайте в матеріалі Максима Празднікова "Чумовий шопінг, або Як офлайн пручається онлайну" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".