фінансової ситуації Xinwei Group та самого Ван Цзіна, задекларовані ними зобов'язання перед українською стороною в оборудці з "Мотор Січчю" виглядають відірваними від реальності. Так, передача 25% + акцій, відповідно до договору між Skyrizon Aircraft Holdings Limited, Xinwei Group та "Укроборонпромом", на сьогодні неможлива, оскільки всі матеріальні й нематеріальні активи Xinwei Group, її дочірніх компаній і самого Ван Цзіна перебувають у заставі за отримані кредитні ресурси або заарештовані. Тому китайська сторона просто не має юридичного права розпоряджатися ними. Договір застави та блокування 25% + акцій ПАТ "Мотор Січ" теж не гарантує їх передачу український стороні, зважаючи на вище викладене.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Ігор Левченко, Центр досліджень армії, конверсії і роззброєння. За його словами, передбачене договором надання Україні фінансової допомоги в розмірі 100 млн дол. - юридично нікчемне, з огляду на фінансовий стан Xinwei Group та її дочірніх компаній.
"На цьому тлі гарантії збереження робочих місць, соціальних гарантій працівникам "Мотор Січі" та забезпечення завантаження українського підприємства є лише деклараціями. За майже чотири роки фактичний мажоритарний акціонер ПАТ "Мотор Січ" Ван Цзін не надав жодного замовлення на його продукцію. Тому годі сподіватися на виконання задекларованих зобов'язань, - зазначає експерт. - Перед українською владою та суспільством стоїть складне питання. Певна річ, треба бути готовими рятувати "Мотор Січ", особливо коли впаде бізнес-імперія Ван Цзіна, і його слідами почнуть рискати кредитори в пошуках залишених активів. Очевидно одне: віддавати підприємство банкрутові не можна".
Детальніше про продаж "Мотор Січ" читайте в статті Ігоря Левченка "Китайська сага "Мотор Січі": стратегічний інвестор чи "лижний інструктор"?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".