Київ розраховує отримати кредит під державні гарантії на будівництво метро на Троєщину у серпні, повідомив голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов.
"Ми подали документи (у Кабмін на отримання держгарантій для залучення кредиту), але там бюрократична процедура: засідає комісія, приймається рішення на рівні уряду, фахівців, міністерств і відомств. Тому зараз цей процес йде на стадії вивчення та затвердження на рівні уряду", - повідомив Попов.
"Попередньо ми знаємо, що проект підтримується політично, є розуміння, що його потрібно реалізовувати, але технологічно його потрібно провести через цю систему", - пояснив він.
За словами голови КМДА, Київ подав документи на отримання держгарантій на загальну суму 12 млрд грн, з них 10 млрд грн - на будівництво першої черги метро на Троєщину і Подільського мостового переходу, а також станції метро "Теремки". Ще 2 млрд грн планується залучити на реалізацію 18 проектів з енергозбереження, зокрема, на реконструкцію Бортницької станції аерації.
На питання про те, коли Київ планує отримати кредит, голова КМДА зазначив, що це залежатиме від уряду та банків.
"Думаю, що в серпні ми вже точно будемо мати остаточний варіант, тому що роботи треба негайно розгортати", - сказав він.
"У чому особливість і значення програми активізації економіки, яку ініціював президент? Дати додатковий стимул для розвитку економіки Києва і України в цілому, тому що вся Програма - 50 млрд дол. інвестицій, це великий інвестиційний обсяг, великий ресурс. Звичайно, це дасть нові робочі місця, нові зарплати, заводи запрацюють. Що раніше це станеться, то краще. Я знаю, що позиція Віктора Федоровича жорстка: якомога швидше запустити всі ці проекти. Тому в серпні, я думаю, ми будемо мати кредит", - зазначив Попов.
За його словами, отримання кредитів на загальну суму держгарантій у розмірі 12 млрд грн може бути розтягнуто на 2-3 роки.
Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Надалі ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Раніше Попов заявив, що Київ має намір при сприянні Внешекономбанку (ВЕБ) Росії залучити кредит на суму $ 700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.
Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ВЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання КМДА веде консультації з урядом. Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн. !zn
Читайте також:
Столична влада показала схему лінії метро на Троєщину (фото)
Росіяни дадуть 1,5 млрд дол. на будівництво метро на Троєщину
Метро на Троєщину у Києві запропонували побудувати за рахунок податку на доходи фізичних осіб
Київська влада знову пообіцяла метро на Троєщину, хоча грошей немає