UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Київстар" відновив усі послуги в Україні та за кордоном

Загалом на відновлення пішло вісім днів.

 Президент компанії "Київстар" Олександр Комаров заявив, що  український оператор зв'язку після кібератаки відновив усі послугив Україні та за кордоном, інформує "Інтерфакс-Україна".

"Ми відновили всі послуги на 100% по всій території України, а також за кордоном. Останню послугу, яку ми відновлювали, це був міжнародний роумінг. У понеділок ми почали і у вівторок закінчили. Усі послуги "Київстар" працюють без жодних обмежень", - наголосив Комаров.

Читайте також: "Київстар" відновив роботу після ранкового збою. Компанія обіцяє клієнтам бонуси та компенсації

За його словами, компанія зможе через кілка днів побачити реальні дані про відтік абонентів "Київстар" до інших мобільних операторів.

"Усе ще є деякі проблеми з внутрішніми системами моніторингу, аналітики, які ми зараз відновлюємо, і, думаю, що ми побачимо вже реальну статистику за кілька днів", - додав він.

Він також розповів, що компанія зробила висновки та почала впровадження оновлених методів кіберзахисту у співпраці зі СБУ.

Нагадаємо, відповідальність за кібератаку 12 грудня проти мобільного оператора "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепек". Свої дії вона пояснила тим, що компанія нібито забезпечує зв'язком ЗСУ, держоргани та силові структури України. У "Київстарі" згодом підтвердили, що атаку було здійснено через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників.