Державна регуляторна служба України рекомендувала "Укрзалізниці" провести аналіз ефективності використання коштів одержаних від попередніх підвищень тарифів на залізничні вантажні перевезення замість простого підвищення тарифів, повідомляє прес-служба Державної регуляторної служби України.
Беручи до уваги зауваження суб'єктів господарювання, регуляторна служба відмовилась погодити проект наказу Мінінфраструктури "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги".
У відомстві вважають, що лише механічне підвищення тарифів, без структурних змін у складі "Укрзалізниці", не може бути ефективним заходом щодо підвищення рентабельності підприємства і, з часом, знову потребуватиме підвищення тарифів. Тож необхідні суттєві структурні реформи галузі в цілому, сказала голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.
Підчас обговорення проекту наказу, учасники зустрічі вирішили запропонувати Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку публічно обговорити проект фінансового плану "Укрзалізниці", а також активізувати роботу щодо створення незалежного органу регулювання діяльності суб'єктів природних монополій у сфері транспорту.
"Укразлізниця" у лютому подала в Міністерство інфраструктури пропозицію щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення на 25%. З 31 січня 2015 року набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України, що передбачає підвищення тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на 30% на всі групи вантажів, крім кам'яного вугілля, тарифи на який зросли в лютому – на 10%, у квітні – на 18,2%.