UA / RU
Підтримати ZN.ua

Coca-Cola повертається на ринок Росії: компанія знову зареєструвала свої товарні знаки в РФ

В російській Coca-Cola HBC частка американської Coca-Cola лише близько 23%.

Американська компанія Coca-Cola, яка після початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну припинила роботу в Росії, знову подала заявки на реєстрацію в РФ товарних знаків – Coca-Cola, Sprite і Fanta. Про це повідомило видання Meduza з посиланнями на "Відомостей".

Зазначається, що документи були подані у квітні, їх виявили у базі даних Федеральної служби з інтелектуальної власності (Роспатент).

За російським законодавством товарні знаки у разі їх невикористання протягом трьох років на території країни можуть бути анульовані. З урахуванням того, що бренди Coca-Cola, Sprite та Fanta були виведені з ринку у 2022-му, їхня правова охорона може бути достроково припинена у 2025 році, заявила генеральна директорка компанії "Онлайн патент" Аліна Акіншина.

За її словами, Coca-Cola подає заявки до Роспатенту, щоб не допустити втрати прав на свої ключові бренди.

Читайте також: В Україну повертаються бренди текстильної компанії: весь київський рітейл чекає на відкриття магазинів Inditex

Інші експерти з патентного права не виключають, що заявки на реєстрацію брендів можуть говорити про плани Coca-Cola повернути їх на російський ринок.

Нагадаємо, що американська корпорація Coca-Cola оголосила про вихід з російського ринку ще в березні 2022 року. Проте у РФ продовжує працювати компанія Coca-Cola HBC, близько 23% її акцій належить американській Coca-Cola, майже стільки ж – The Kar-Tess Group сім'ї грецьких мільярдерів Левентіс-Давід, решта перебуває в обігу на біржі.

Повідомлялось, що сотні західних компаній, включаючи косметичний бренд Avon Products, французького виробника промислового газу Air Liquide і британську споживчу група Reckitt, залишилися в Росії, незважаючи на те, що заявили про вихід після повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Причиною цьому, зокрема є бюрократичні перешкоди від влади та відновлення активності покупців, що збільшує прибутки.