Дії чиновників шкодять і завдають збитків усім учасникам транспортного ланцюжка з транзиту аміака з "Одеського припортового заводу", пише Інна ВАСИЛЬЄВА у своїй статті для DT.UA.
"До неповного списку (збитків – ред.) можуть бути додані збитки іноземних компаній через несвоєчасне виконання умов зовнішньоекономічних контрактів. А також втрат можуть зазнати і ОПЗ, і ДП "Укрхімтрансаміак" (відповідальне за транспортування по території України транзитного аміаку) через падіння обсягів прокачування та перевалки аміаку, а отже - і своїх доходів", - пише автор.
Хоча наприкінці 2017 року на ОПЗ була проведена відповідна перевірка Держекоінспекції.
"В грудні 2017 р. Державна екологічна інспекція Північно-Західного регіону Чорного моря проводила перевірку ОПЗ. Було складено акт, у якому не зафіксовано порушень у відвантаженні аміаку на судна", - підкреслює автор.
При цьому претензій до грузу у інспекції сьогодні немає.
"Яким чином порушення природоохоронного законодавства з боку ОПЗ, якщо, звичайно, такі були, стали причиною відмови у проходженні екологічного контролю суден, уже завантажених аміаком? Це запитання так і залишилося без відповіді. Адже до самого вантажу, що є власністю іноземних компаній, і до іноземних суден жодних питань в екологів не було. І чому свої претензії заводу вони не заявили заздалегідь? Чому стали складати протоколи про порушення тільки після навантаження судна, а не перед початком, свідомо прирікаючи його на простій? Адже збитки від простою танкерів лягали на плечі відправника вантажу і фрахтувальника судна, а не ОПЗ, якому (точніше - посадовій особі підприємства) екологи виписували штраф на 600 із гаком гривень. Можливо, працівники екологічної інспекції не уявляли собі величини збитків від простою суден такого класу? Чи, навпаки, чудово були інформовані, а тому й зволікали, розраховуючи на "манну небесну"?", - додає автор.
Більш детально читайте у статті Інни ВАСИЛЬЄВОЇ "Удар по транзиту, або "Танці" екологів навколо Одеського припортового" у щотижневику "Дзеркало тижня. Україна".