UA / RU
Підтримати ZN.ua

60% контактів з ДФС здійснюються офлайн — експерт

В роботу ДФС у всіх регіонах буде впроваджено розроблений алгоритм автоматизації камеральних перевірок.

Майже 60% контактів з ДФС здійснюються офлайн через центри обслуговування платників (ЦОП), а десять основних адміністративних послуг зумовлюють 90% завантаженості ЦОПів. Всі ці десять послуг будуть переведені в онлайн-режим протягом наступного року. Для порівняння, у розвинених країнах в середньому 60% контактів з ДФС здійснюються онлайн - це показник, до якого ми прагнемо.

Про це у своїй статті DT.UA пише Яна Бугримова, радник міністра фінансів, менеджер Проекту з комплексної реформи ДФС. За словами автора, в роботу ДФС у всіх регіонах буде впроваджено розроблений алгоритм автоматизації камеральних перевірок. З автоматизацією перевірок частина персоналу вивільниться для більш завантажених напрямків роботи, таких, як робота з податковим боргом і аудит.

"Нова модель ризиків буде використовуватися у всіх видах перевірок, враховувати галузеві показники і ризики, результати попередніх аудитів. Для розробки і постійного удосконалення моделі ризиків буде створено єдиний Центр оцінки податкових ризиків, який буде здійснювати попередній аналіз податкової інформації та відбір справ для перевірок, - зазначає експерт. - На сьогоднішній день основна робота з IT в ДФС віддана на аутсорсинг, сильна внутрішня команда в службі відсутня. Це уповільнює впровадження онлайн-послуг і не дозволяє створити комплексну стратегію розвитку IT в ДФС. Розвиток внутрішньої IT-функції допоможе забезпечити надійність і розвивати IT-системи, гнучко і швидко реагувати на потреби користувачів послуг, а також залучити фінансування міжнародних партнерів України".

Детальніше про реформу ДФС читайте у статті Яни Бугримової "Реформа фіскальної служби. Місія здійсненна" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".