UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українські проєкти отримали нагороди фестивалю «Каннські леви»

Відзначено проєкти айдентики Хортиці та Чорнобиля.

Українські агенції Banda та Bickerstaff.284 отримали нагороди фестивалю креативників «Каннські леви». Про це повідомляється на сайті події.

Так, агентство Banda отримало «Срібного лева» у категорії «Дизайн» за створення нового бренду Чорнобильської зони відчуження.

Читайте також: "Дія" отримала дві нагороди британської премії D&AD Awards

"Бронзового лева" отримала компанія Bickerstaff.284 за створення логотипу острова Хортиця, а також команда Saatchi & Saatchi Ukraine – бронзу за проєкт Motherland Pride (візуалізація Батьківщини-Матері з прапором ЛГБТ+ для KyivPride).

Кілька українських проєктів цього року потрапили до шортлиста номінантів на отримання нагороди «Каннських левів». Серед них краудфандингова платформа «Зерна правди», присвячена Голодомору, від агентства Postmen, а також бренд «Дія».

Раніше стало відомо, що до складу журі «Каннських левів» увійшов перший українець – креативний директор Saatchi&Saatchi Україна – Коста Шнайдер. Він оцінюватиме конкурсантів у категорії Film Lions.