UA / RU
Підтримати ZN.ua

Топ-10 рекламних роликів з різдвяною атмосферою

Творці роликів всіма силами нагадують, що "все, що нам потрібно-це любов".

Різдвяна реклама нагадує, що всім потрібна підтримка і любов

Різдвяна реклама нагадує, що всім потрібна підтримка і любов

Різдво – це час чарівництва і дива, коли кожен чекає виконання мрії і вірить в те, що здійсняться бажання. Але ще це – пора подарунків і час, коли важливо згадати, що всім нам потрібно трошки любові і тепла, і подарувати їх близьким. Саме про це нагадують творці різдвяних роликів, які хочуть не просто показати те, що рекламують, але і змусити нас згадати про головне.

John Lewis

Мережа магазинів випускає різдвяні рекламні ролики з 2007 року. У цьому році їхня реклама присвячена дракончику, який хотів радіти зимовим святам з усіма, але ніяк не міг утримати полум'я, яке палало в нього всередині. Звичайно, все закінчилося добре і дух Різдва переміг.

Sainsbury's

Мережа Sainsbury's вирішила показати свою власну історію Санта Клауса. Спочатку все здається дуже похмурим і ніяк не нагадує різдвяну рекламу, але кінець вартий того, щоб додивитися рекламу.

Visa

Реклама платіжної системи не просто нагадує про Різдво, вона покликана підтримати власників невеликих магазинів, на яких не дуже благотворно діє глобалізація. У рекламі знялися 13 справжніх власників закладів, які нагадують, що все, що нам потрібно-це любов.

Amazon

Цей ролик теж розповідає про те, що "всім потрібно когось любити", а ще "по комусь сумувати". У рекламі повно коробок, які співають пісні.

Argos

Реклама прагне нагадати нам про те, що Різдво – час виконання бажань. І про те, як важливо виконувати дитячі мрії.

ASDA

Чарівний ролик, який привносить в наше життя трохи магії. Онучка взяла паличку у свого дідуся і за її допомогою зачерпнула трохи північного сяйва. І тут почалося справжнє чаклунство.

TK Maxx

Мережа магазинів підняла питання про те, що ж дарувати на Різдво. І запропонувала оригінальну ідею.

Boots

І ще одна спроба відповісти на питання, що ж дарувати іншим. Тим більше, у ХХІ столітті, коли у людей практично все є.

Walkers

Реклама носить більш розважальний характер, ніж інші, і показує, що навіть виконавиці однієї з головних різдвяних пісень Мераї Кері не так просто отримати останню пачку чіпсів.

Barbour

Мережа магазинів одягу згадала ще одного різдвяного персонажа, Father Christmas. За їхньою версією, він розносить подарунки в курточці їхнього виробництва.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.