UA / RU
Підтримати ZN.ua

Україна втрачає найкращих пілотів поки Захід зволікає з передачею F-16: аси Ворошилов і Логачов в інтерв'ю The Telegraph 

"У нас був список найдосконаліших пілотів, яких можна було б навчити на F-16, і, на жаль, деякі з них уже загинули в бою".

Україна втрачає найбільш досвідчених пілотів, поки Захід зволікає з передачею F-16. Про це The Telegraph повідомили пілоти-аси ВПС України майор Ворошилов і полковник Логачов. На старих радянських МіГ-29 стає все важче стримувати росіян, які літають на Су-35 і Су-34.

Читайте також: Половина винищувачів F-35 не готові до виконання бойових завдань – Bloomberg

«Зараз ми можемо лише стримувати ворога, але з F-16 ми можемо контролювати аеродром, а також моря та землю, щоб захистити піхоту», — йдеться в інтерв'ю. «Нам потрібно більше сучасних літаків, щоб бути кращими за ворога».

Україна раніше зверталася з проханням отримати F-16 американського виробництва, яких у світі експлуатується понад 3 тисячі. Перевірений у бойових діях багатоцільовий літак протягом багатьох років модернізувався та покращувався, в тому числі з використанням технологій п’ятого покоління, таких як вдосконалений радар. 

Однак нещодавно Джо Байден заявив, що поки що не хоче постачати Україні винищувачі F-16, що спонукало Володимира Зеленського закликати Ріші Сунака передати Україні RAF Typhoon. 

У лютому прем'єр-міністр доручив Міністерству оборони дослідити, які з британських літаків можна передати Україні, хоча пан Сунак попередив, що підготовка пілота може зайняти три роки. 

Про ці терміни сперечаються майор Ворошилов і його колега, начальник авіаційного управління Командування ВПС України полковник Володимир Логачов.

Читайте також: У Польщі розпочалося виробництво компонентів для винищувачів F-16

«Для навчання на такому реактивному літаку потрібно менше шести місяців», — сказав полковник Логачов. 

«Поки ми будемо чекати, ми втратимо більше пілотів. У нас був список найдосконаліших пілотів, яких можна було б навчити на F-16, і, на жаль, деякі з них уже загинули в бою».