UA / RU
Підтримати ZN.ua

Чому виробництво А-50 в Росії вже неможливе — відповідь експерта

Для отримання всіх потрібних технологій знадобиться багато років.

Росіяни хочуть відновити виробництво літаків ДРЛО моделі А-50. Однак існує одна важлива умова, яка не дасть реалізувати їхні плани. Про неї розповів авіаційний експерт Валерій Романенко в коментарі 24 Каналу.

За його словами, наразі на заводі в Таганрозі перебувають два літаки моделі А-50, які ворог збирається модернізувати до рівня стандартів А-50У.

"Росія має у своєму підрозділі, який відповідає за обслуговування А50 і А-50У, ще шість літаків і, мабуть, уже повернувся з ремонту пошкоджений сьомий літак", — сказав експерт.

Згідно із заявою Романенка, російська сторона продовжує експлуатувати ці літаки, оскільки вони відіграють ключову роль у системі протиповітряної оборони. Фактично, Росія не випускала подібну техніку, а проводила переобладнання з темпом близько одного літака за два-три роки.

"Перший літак А-50У в 2011 році росіяни зробили, крім того, у них ще кілька літаків немодернізованих зі старим радянським аналоговим обладнанням. Вони перебувають на базах зберігання", — зазначив він.

В той же час важливо зазначити, що вага радіоелектронного обладнання на літаках моделі А-50 досягає 20 тонн, що передбачає використання безлічі різних компонентів. З огляду на поточні темпи поставок, навряд чи окупанти зможуть отримати всі необхідні компоненти в короткі терміни. Отже, якщо раніше на переобладнання було потрібно 2-3 роки, то з урахуванням поточної обстановки це може зайняти 5-6 років.

Раніше окупанти повідомляли, що Росія планує поновити виробництво цих літаків "в найкоротші терміни" та "має всі необхідні ресурси".