UA / RU
Підтримати ZN.ua

Відколи Twitter купив Ілон Маск, соцмережа практично не бореться з російською пропагандою – BBC

Під скорочення потрапив практично увесь персонал, який займався модерацією.

Після того, як Twitter купив та очолив американський мільярдер Ілон Маск, російська пропаганда і дезінформація поширюються на цій платформі практично без будь-яких перешкод. Про це йдеться у розслідуванні BBC.

Основна причина полягає в тому, що після скорочень у Twitter майже не залишилося співробітників, які займалися б модерацією, тобто відстежували нові публікації користувачів і перевіряли їх на предмет дезінформації.

Читайте також: У Twitter з'явиться політична реклама

Очоливши Twitter, Маск розпорядився звільнити близько половини із 7,5 тисяч співробітників, які працювали в компанії на момент угоди. Більшість свого існування соцмережа була фінансово збитковою, і Маск відразу заявив, що спробує знайти для неї нові джерела доходу і шляхи скорочення витрат.

Нинішні та колишні співробітники компанії, з якими поговорила журналістка BBC Маріанна Спрінг, вважають, що своїми змінами Маск завдав якості сервісу колосальної шкоди.

За їхніми словами, за останні місяці в соцмережі помітно почастішали випадки агресивної риторики, нападок тролів, розпалювання ненависті та мізогінії, а також у Twitter стало набагато більше пропаганди та інформаційних маніпуляцій від агентів іноземних держав, зокрема Росії.

Це також підтвердили і фахівці Центру іноземної журналістики при Університеті Шеффілда у Великій Британії. Як приклад, вони вивчали словесні нападки на адресу самої Спрінг, яка регулярно отримує у Twitter образи від тролів за свої репортажі, що розкривають факти дезінформації. За останні місяці на адресу Спрінг стало приходити втричі більше образ, ніж раніше. Також Центр підтвердив збільшену інтенсивність харасменту в соцмережі.

Читайте також: «Він – приватна особа»: погляди уряду США та Ілона Маска на війну в Україні не співпадають

Нагадаємо, Twitter заявив про те, що більше не дотримуватиметься своєї політики боротьби з дезінформацією щодо COVID-19. Це ще одне нововведення, що з'явилося в соцмережі після того, як її купив Ілон Маск.