UA / RU
Підтримати ZN.ua

Ринок товарів "зеленої" енергії: США готові ввести 100% мито на імпорт китайських електрокарів — FT

Цей крок є останнім зусиллям адміністрації США захистити американську промисловість від конкуренції з боку виробників дешевшої продукції.

Адміністрація президента США Джозефа Байдена планує збільшити мито на ввезення китайських електрокарів з 25% до 100%, пише Financial Times. Влада стурбована тим, що Китай просувається у "зеленому" промисловому секторі, зокрема, у виробництві сонячних панелей. Першим про рішення підвищити мито на авто дізнався Bloomberg. Потім люди, знайомі з ситуацією розповіли FT, що адміністрація може оголосити про цей крок та інші тарифи на імпорт товарів з використанням "чистої" енергії у вівторок.

Читайте також: Міністр оборони Німеччини використав візит до США, щоб домогтися збільшення витрат на оборону в своїй країні — Politico

Різке підвищення мита відбувається на тлі занепокоєння, що Китай наводнить ринок США дешевими електромобілями, що зашкодить американській автомобільній промисловості. Президент Джозеф Байден за останні місяці вжив кілька заходів, щоб переконати членів профспілок в тому, що він захистить робочі місця.

Читайте також: США заявляють, що використання Ізраїлем американської зброї могло порушити гуманітарне право — FT

Адміністрація протягом трьох років переглядала тарифи, які Дональд Трамп під час своєї каденції увів імпорт з Китаю в рамках торгової війни, яку він розпочав у 2018 році. Про нові тарифи на електромобілі оголосять разом із завершенням перегляду під керівництвом торгового представника США.

Читайте також: США та Китай домовилися посилити співпрацю в боротьбі зі зміною клімату, попри торговельну напруженість 

Під час візиту минулого місяця до Пенсільванії — штату, в якому у листопаді відбудуться вибори — Джозеф Байден сказав, що хоче, щоб США потроїли тарифи на китайську сталь та алюміній. Торгове представництво США (USTR) нещодавно розпочало розслідування недобросовісної практики в китайській суднобудівній промисловості після петиції профспілки United Steelworkers.

Читайте також: Китай "залицяється" до Європи і прагне використати розбіжності на Заході ‒ VOA

Адміністрація Байдена інвестувала мільярди доларів у субсидії на виробництво електромобілів і акумуляторів у США. Це була спроба стимулювати інвестиції у внутрішній сектор екологічно чистих технологій у рамках стратегії реіндустріалізації, скорочення викидів вуглецю та подолання залежності від Китаю. Рішення про підвищення мит відбуваються у той самий час, коли Пекін і Вашингтон намагаються стабілізувати відносини після саміту між президентом США та президентом Китаю Сі Цзіньпіном минулого року. 

Раніше ми писали про те, що минулоріч президент Джо Байден скористався відсутністю двох ключових суперників на зустрічі лідерів G-20 у Нью-Делі і презентував США таким країнам, як Бразилія, Південна Африка та Індонезія та Індія.