UA / RU
Підтримати ZN.ua

Boeing налагоджує мирний діалог з постачальниками на тлі кризи 737 MAX

Авіакомпанія переглянула програму розвитку, що була спрямована на скорочення витрат.  

Аерокосмічний гігант Boeing намагається побудувати нові стосунки зі своїми постачальниками, після кризи контролю якості та інциденту з Boeing 737 MAX, повідомляє Reuters. Зміна тональності аерокосмічного гіганта була підкреслена у виступі Іхсана Муніра, віцепрезидента Boeing з питань ланцюжка постачання і виробництва, на аерокосмічній конференції під Сіетлом у середу.

"Ми будуємо літак разом. Немає ніяких "ви" і "ми". Є тільки ми", - сказав він, звертаючись до постачальників обладнання.

Читайте також: Вантажний літак Boeing 747 здійснив аварійну посадку через пожежу двигуна

Boeing має близько 1100 постачальників. За словами деяких постачальників, які спілкувались зі ЗМІ, коментарі Муніра ознаменували зміну тону в порівнянні з попередньою стратегією Boeing, спрямованою на підвищення ефективності ланцюжка постачання і скорочення витрат. Ця ініціатива, яка дозволила скоротити витрати на ланцюги постачання на 15%, була непопулярною серед постачальників, які стверджували, що Boeing наживається на скороченні промислової бази.

Читайте також: Boeing 737 Блінкена зазнав критичної несправності при вильоті з Давосу

У минулому авіабудівник заявляв, що ця програма була необхідна для забезпечення довгострокової конкурентної переваги компанії.

Раніше ми писали про те, що авіакомпанії Alaska Airlines і United Airlines, які літають на реактивних літаках 737 Max 9, заявили минулого місяця, що вони виявили незакріплені частини в дверних панелях деяких із цих літаків 737 Max 9. Через цей інцидент використання літаків Boeing 737 Max 9 було припинено на кілька тижнів, але з тих пір літаки почали повертатися в небо. Федеральне управління цивільної авіації проводить власне окреме розслідування інциденту, щоб визначити, чи Boeing та його постачальники дотримувалися заходів контролю якості.