Аерокосмічний гігант Boeing намагається побудувати нові стосунки зі своїми постачальниками, після кризи контролю якості та інциденту з Boeing 737 MAX, повідомляє Reuters. Зміна тональності аерокосмічного гіганта була підкреслена у виступі Іхсана Муніра, віцепрезидента Boeing з питань ланцюжка постачання і виробництва, на аерокосмічній конференції під Сіетлом у середу.
"Ми будуємо літак разом. Немає ніяких "ви" і "ми". Є тільки ми", - сказав він, звертаючись до постачальників обладнання.
Boeing має близько 1100 постачальників. За словами деяких постачальників, які спілкувались зі ЗМІ, коментарі Муніра ознаменували зміну тону в порівнянні з попередньою стратегією Boeing, спрямованою на підвищення ефективності ланцюжка постачання і скорочення витрат. Ця ініціатива, яка дозволила скоротити витрати на ланцюги постачання на 15%, була непопулярною серед постачальників, які стверджували, що Boeing наживається на скороченні промислової бази.
У минулому авіабудівник заявляв, що ця програма була необхідна для забезпечення довгострокової конкурентної переваги компанії.
Раніше ми писали про те, що авіакомпанії Alaska Airlines і United Airlines, які літають на реактивних літаках 737 Max 9, заявили минулого місяця, що вони виявили незакріплені частини в дверних панелях деяких із цих літаків 737 Max 9. Через цей інцидент використання літаків Boeing 737 Max 9 було припинено на кілька тижнів, але з тих пір літаки почали повертатися в небо. Федеральне управління цивільної авіації проводить власне окреме розслідування інциденту, щоб визначити, чи Boeing та його постачальники дотримувалися заходів контролю якості.